یکشنبه 21 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع اعتراض‌آميز کارگران فضای سبز شهرداری اهواز

• شهرداری اهواز عدم پرداخت حقوق کارگران فضای سبز را موجب مسدود شدن حساب بانکی شهرداری عنوان کرده است
• شايسته نيست کارگرانی که در گرمای بالای ۵۰ درجه با وجود ريزگرد‌ها کار می‌کنند نتوانند جوابگوی زن و بچه خود باشند


يک فعال کارگری در اهواز اعلام کرد: ۵۰ نفر از کارگران فضای سبز شهرداری اهواز در اعتراض به دريافت نکردن سه ماه حقوق، دست از کار کشيده و در مقابل معاونت خدمات شهرداری اهواز تجمع کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقايار حسينی با اعلام اين خبر به ايلنا گفت: تعدادی از کارگران فضای سبز شهرداری اهواز در اعتراض به سه ماه حقوق معوقه و اضافه کاری خود به مدت ۴ روز متوالی است که دست از کار کشيده و امروز اقدام به تجمع در مقابل معاونت خدمات شهرداری اهواز کرده‌اند.

دبير اجرايی خانه کارگر اهواز تعداد کارگران فضای سبز شهرداری اهوازرا که نسبت به معوقات حقوقی و اضافه کاری خود معترض هستند را ۱۶۰ نفر اعلام کرد.

او ميانگين معوقات حقوقی کارگران شهرداری‌های استان خوزستان را بيش از سه ماه عنوان کرد و افزود: همواره کارگران شهرداری‌های استان دارای مشکلات حقوق معوقه و ساير مطالبات گذشته بوده‌اند و تا کنون هيچ يک از مسئولان به خواسته‌های آنان توجه‌ای نکرده‌اند.

اين فعال کارگری با بيان اينکه شهرداری اهواز عدم پرداخت حقوق کارگران فضای سبز را موجب مسدود شدن حساب بانکی شهرداری عنوان کرده است، اظهار داشت: شهرداری گفته است به دليل اينکه خدمات فضای سبز شهرداری اهواز تحت نظر پيمانکار خصوصی است و پيمانکار به تعهدات خود عمل نمی‌کند اين کارگران دچار مشکل شده‌اند.

دبير اجرايی خانه کارگر اهواز با اشاره به افزايش مشکلات کارگران شهرداری در استان خوزستان اذعان داشت: بيشترين مشکل کارگران در استان خوزستان مربوط به کارگران شهرداری‌های استان است.

او افزود: شايسته نيست کارگرانی که در سخت‌ترين شرايط آب و هوايی گرمای بالای ۵۰ درجه با وجود ريزگرد‌ها کار می‌کنند نتوانند جوابگوی زن بچه خود باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016