سه شنبه 23 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"دستور اوباما برای سرعت بخشيدن به تهيه تدارکات لازم برای حمله هوايی محدود به سوريه"

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - دبکا مدعی شد: باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا دستور سرعت بخشيدن به تهيه تدارکات لازم برای حمله ی هوايی محدود عليه رژيم اسد و ايجاد منطقه ی پرواز ممنوع بر فراز سوريه را به نيروی دريايی و هوايی آمريکا داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس بين الملل انتخاب، ماموريت نيروی دريايی و هوايی آمريکا نابود کردن رژيم اسد و مرکز فرماندهی آن است . آمريکا با اين حملات به دنبال بی ثبات کردن حکومت اسد و محدود کردن فعاليت های نيروی هوايی و ارتش سوريه برای جلوگيری از اقدامات آنها عليه شورشيان است.

دبکا به نقل از منابع خود نوشت: اوباما اين تصميمات را پس از شنيدن سخنان مقامات روسيه مبنی بر اينکه "مسکو از برکناری بشار اسد حمايت می کند، اگر سوری ها با آن موافقت کنند" گرفته است.

عمليات آمريکا با توجه به اتفاقات سياسی و نظامی تغيير خواهد کرد. واشنگتن مطمئن نيست که مسکو جدا از محکوم کردن حمله يا پذيرش پروسه تغيير رژيم در دمشق و جايگزينی آن با حکومت نظاميان، چه واکنشی نشان خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016