شنبه 3 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جانشين فرمانده کل سپاه: مذاکرات ۱+۵ صف آرايی نمادين کفر و اسلام است

خبرگزاری فارس: جانشين فرمانده کل سپاه گفت: امروز صف آرايی کفر و اسلام را به شکل نمادين در مذاکرات ۱+۵ می‌بينيم.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسين سلامی جانشين فرمانده کل سپاه در مراسم گراميداشت روز پاسدار و انتخاب کتاب سال سپاه که صبح امروز شنبه برگزار شد، ضمن تقدير از علی لاريجانی رئيس مجلس شورای اسلامی برای حضور در اين مراسم گفت: آقای لاريجانی از پاسداران پيشکسوت نسل اوليه انقلاب هستند و به عنوان پاسداری کهن روز پاسدار را به ايشان تبريک می‌گويم که با توجه به جلسه مهمی که در مجمع تشخيص مصلحت نظام داشتند در ميان پاسداران حضور به هم رساندند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اميدواريم در راه دفاع از اسلام و آرمان‌های امام حسين (ع) و حريم ولايت آنچنان عاشقانه مثل اصحاب عاشورا تا آخر بايستيم و اگر شرايط اقتضاء کند پيکر خود را در اين راه تکه تکه بينيم.

سلامی ادامه داد: اسلام امروز مثل آفتاب عالم تابی در بين مسلمانان و غير مسلمانان می‌درخشد.

جانشين فرمانده کل سپاه با بيان اينکه سپاه معجزه فکری امام (ره) بود اظهار داشت: سپاه امروز به يک درخت تناور و ريشه دار در دفاع از انقلاب تبديل شده و هيچ تندبادی از وقايع و حوادث نمی‌تواند آن را بلرزاند.

سلامی تاکيد کرد: اثرات تعيين کننده سپاه را در تاريخ انقلاب اسلامی ديده‌ايم ما يک نبرد نابرابرانه را در ابعاد مختلف و در مقياس جهانی پشت سر گذاشتيم.

وی افزود: امروز صف آرايی کفر و اسلام را به شکل نمادين در مذاکرات ۱+۵ می‌بينيم که همه در مقابل ايران قرار گرفته‌اند ما هيچ متحدی نداشته و نداريم ولی اسلام ما را در مقابل اين صف آرايی به هم فشرده مستحکم نگه داشته است.

جانشين فرمانده کل سپاه تصريح کرد: امروز ما عزيزترين دولت و ملت هستيم سرزمينی که فرش قرمز زير پای هيچ قدرتمندی پهن نمی‌کند و به يک دامنه وسيع از يک قدرت بی پايان تبديل شده است.

سلامی در پايان با بيان اينکه آمريکايی‌ها ۵۰ درصد قدرت نظامی کل عالم را در اختيار دارند، گفت: آنها می‌توانند چندين بار زمين را منهدم کنند اما حرکت ثابت و مقتدرانه ايران ناشی از اسلام است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016