سه شنبه 6 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفتر محمد مرسی مصاحبه او با خبرگزاری فارس را تکذيب کرد

راديو زمانه ـ دفتر محمد مرسی، رئيس‌جمهور منتخب مردم مصر در اطلاعيه‌ای مصاحبه خبرگزاری فارس با وی را تکذيب کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دفتر محمد مرسی روز دوشنبه پنجم تير ۱۳۹۱ گفت: "آقای مرسی با خبرگزاری فارس مصاحبه نکرده و آنچه را که اين خبرگزاری با عنوان مصاحبه با مرسی منتشر کرده، بی‌پايه و اساس است."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرگزاری فارس روز دوشنبه اعلام کرد خبرنگار اين خبرگزاری در قاهره ساعاتی قبل از اعلام نتايج رسمی انتخابات با مرسی مصاحبه کرده است. فارس همچنين متن اين مصاحبه را همراه با يک فايل صوتی منتشر کرده است.

العربيه به نقل از "کارشناسان" گزارش داد اين فايل صوتی "ساختگی" است و صدای فرد مصاحبه‌شونده، صدای محمد مرسی نيست.

فريد السيد، سخنگوی رسانه‌ای ستاد محمد مرسی نيز مصاحبه او با خبرگزاری فارس را رد کرد و افزود: "من به عنوان سخنگوی رسانه‌ای ستاد محمد مرسی در قاهره تأکيد می کنم او با هيچ رسانه ايرانی پيش از اعلام پيروزی‌اش گفت و گو نکرده اما درباره مصاحبه‌هايش پس از اعلام پيروزی‌اش در انتخابات خبری نداريم چرا که او در پی تشکيل تيم رسانه‌ای جديد برای رياست‌جمهوری است."

خبرگزاری فارس در بهمن سال ۱۳۸۱ کار خود را آغاز کرد. فارس در مدت فعاليت‌اش، گاهی خبرهايی منتشر کرده که باعث شده تحليلگران رسانه‌ای اين خبرگزاری را به انتشار "خبرهای بی‌پايه و اساس و دروغ" متهم ‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016