سه شنبه 19 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موج استعفای خبرنگاران در خبرگزاری فارس

فرارو - خبرگزاری فارس در ماه گذشته با موجی از استعفای خبرنگاران خود روبرو شده است.

به گزارش فرارو، ظاهرا اقدام اين خبرگزاری در تحريف اظهارات معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که بر ضرورت ساماندهی فعاليت خبری تأکيد کرده بود با واکنش گروهی از خبرنگاران از جمله خبرنگاران مستعفی فارس روبرو شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک منبع آگاه در خبرگزاری فارس به خبرنگار فرارو گفت: تعدادی از نيروهای تمام وقت اين خبرگزاری که بيش از يک سال است در فارس کار می کنند، تحت پوشش بيمه نبوده و هر روز با وعده بيمه شدن روبه رو هستند.

اين منبع آگاه انتقاد از حقوق پايه کمتر از ۵۰۰ هزار تومان برای خبرنگارانی که حداقل ۳ سال سابقه کار دارند گفت: دستمزد اکثر خبرنگاران فارس با اضافه کار، حق مأموريت و ساير مزايا به دشواری به ۸۰۰ هزار تومان می رسد و اين در حالی است که فضای فاميل گرايی به شدت در فارس رواج پيدا کرده و بسياری از اقوام نزديک مديرعامل، مسئوليت های کليدی را در اين خبرگزاری از آن خود کرده اند.

به گفته اين منبع، حقوق برخی اقوام مديرعامل فارس، حداقل ۵ برابر خبرنگاران ديگر اين رسانه است.

به گفته اين منبع آگاه، در سال جديد ۳۰ نفر از خبرنگاران تمام وقت اين رسانه به علت مشکلات مديريتی، ناگزير به استعفا شده اند.

فرارو، بر اساس موازين حرفه ای، آماده است تا چنان چه مديريت خبرگزاری فارس توضيحی در اين خصوص دارد، آن را عينا منتشر نمايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016