سه شنبه 6 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جوابيه خانواده حسين رونقی در تکذيب ادعاهای رسانه‌های حکومتی

جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی – خانواده‌ی حسين رونقی ملکی، وبلاگ نويس و فعال حقوق‌بشر تمامی مطالب منتشر شده در رسانه‌های نزديک به حاکميت در خصوص بيماری مادر زادی کليوی فرزندشان را تکذيب کردند.

بر اساس اين گزارش، سايت خبری عصر ايران در سه نوبت در تاريخ‌های ۱۹، ۲۳ و ۲۴ خردادماه جاری اقدام به انتشار گزارش‌هايی از وضعيتت حسين رونقی نموده است. اين سايت خبری نزديک به حاکميت در اين گزارش‌ها مدعی شده است که حسين رونقی دچار بيماری مادر زادی کليوی بوده است و مشکلات اخير وی مربوط به همين بيماری است.

در اين خصوص پدر حسين رونقی جوابيه تهيه و اقدام به انتشار آن نموده است.

متن جوابيه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پاسخ به مطالب منتشر شده از جانب سايت عصر ايران و گزارشگر بازتاب، اعلام ميدارم که کليه ی مطالب در خصوص بيماری مادر زادی حسين کذب محض بوده و تمامی آنها را رد ميکنم. پسرم هيچگونه بيماری مادر زادی نداشته و ندارد. زيرا اگر فردی دچار بيماری کليوی مادر زادی باشد، نميتواند ۲۴ سال بدون مشکل زندگی کند.

حسين تا قبل از بازداشت در سال ۸۸ در سلامت کامل بوده و تمام مدارک پزشکی در اين خصوص شاهد و گواه است، چنانچه افرادی نسبت به اين موضوع شک و ابهام دارند با بنده تماس بگيرند تا تمام مدارک پزشکی را جهت اثبات اين مطلب در اختيارشان قرار دهم.

سيد احمد رونقی ملکی – پدر حسين رونقی ملکی، زندانی سياسی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016