یکشنبه 11 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر به مسئولان این زندان

سحام نیوز: صبح روز شنبه مسئولان زندان رجایی شهر کرج، طی یک اقدام ناگهانی اعلام کردند که تصمیم گرفته اند، زندانیان سیاسی-عقیدتی سالن ۱۲ زندان رجایی شهر را به بخش دیگری که کوچک و نامناسب و دارای حداقل امکانات و فضای مورد نیاز اسکان زندانیان است، منتقل کنند. زندانیان در اعتراض به این تصمیم، از دریافت غذای دولتی خودداری کردند.

به گزارش کلمه، صبح روز شنبه مسئولان زندان رجایی شهر کرج، طی یک اقدام ناگهانی اعلام کردند که تصمیم گرفته اند، زندانیان سیاسی-عقیدتی سالن ۱۲ زندان رجایی شهر را به بخش دیگری منتقل کنند.

بر اساس این گزارش قرار بر این بوده است که در ابتدا زندانیان عقیدتی و سپس زندانیان سیاسی منتقل شوند، اما زندانیان این بند مخالفت خود را از این تصمیم به رییس زندان اعلام کردند.

بر اساس مشاهده ی نمایندگان زندانیان سیاسی و عقیدتی این زندان، محل جدید بسیار کوچک و نامناسب و دارای حداقل امکانات و فضای مورد نیاز اسکان زندانیان است.

محل جدید فضایی ایزوله است که شبیه بندهای امنیتی ۲۰۹ ساخته شده تا زندانیان امکان هیچ گونه ارتباطی با هیچ کدام از بندهای دیگر زندان و همچنین مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زندانیان سیاسی و عقیدتی زندان رجایی شهر در اقدامی یک دست، تصمیم گرفتند که ابتدا با مذاکره از انجام این تصمیم جلوگیری کنند و وقتی نتیجه ای از آن نگرفتند، به صورت اعتراضی سهمیه غذای دولتی و جیره ی مواد غذایی روزانه خود را دریافت نکردند.

در همین حال حشمت الله طبرزی نیز اعلام کرد که در صورت انتقال به این بند تا زمانی که به زندان اوین اعزام نشود اعتصاب غذای نامحدود خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، زندانیان دیگر نیز فعلا تصمیم گرفته اند که به محل جدید که شرایطی بسیار سخت تر از شرایط فعلی دارد نروند مگر اینکه مموران برای انتقال آنان به زور متوسل شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016