دوشنبه 12 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح ۱۰۰ نماينده مجلس برای بستن تنگه هرمز با هدف مقابله با تحريم کنندگان


خبرگزاری مهر ـ عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس از تدوين طرحی دو فوريتی برای مسدود کردن تنگه هرمز در پاسخ به تحريم های غرب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهيم آقامحمدی اعلام کرد طرحی درکميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس تهيه شده که بر جلوگيری از تردد نفتکش‌هايی که به کشورهای تحريم‌کننده ايران، نفت حمل می‌کنند، از تنگه هرمز تأکيد دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اين طرح در پاسخ به تحريم‌های نفتی اتحاديه اروپا عليه جمهوری اسلامی ايران تدوين شده است.

وی با بيان اينکه طرح مسدود کردن تنگه هرمز دارای يک ماده واحده است، تأکيد کرد: مطابق اين ماده واحده دولت جمهوری اسلامی ايران موظف است تا بر اساس حق حاکميت خود از عبور نفتکش‌هايی که به کشورهای تحريم‌کننده ايران، نفت حمل می‌کنند، جلوگيری کند.

آقامحمدی تصريح کرد: اين طرح دارای قيد ۲ فوريت بوده و تا پايان روزيکشنبه (۱۱ تير) به امضای ۱۰۰ نفر از نمايندگان مجلس رسيد.

وی هدف از تهيه اين طرح را پاسخ به تحريم های ظالمانه نفتی غرب عليه ايران خواند و گفت: وقتی آنها ناجوانمردانه و با رفتار ظالمانه دست به تحريم نفتی عليه ايران می‌زنند، اعمال حق حاکميت در آب‌های داخلی و ساحلی ايران، حداقل اقدام است.

عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس، يادآور شد: اين طرح به زودی به صحن علنی مجلس می آيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016