شنبه 17 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گيلاس کيلويی هشت هزار تومان، فهرست جديد قيمت ها در بازار ميوه

خبرگزاری مهر ـ رئيس اتحاديه سراسری فروشندگان ميوه و تره بار استان تهران ضمن اعلام تازه ترين نرخ ميوه ها در مراکز ميوه و تره بار پايتخت، گفت: با توجه به اينکه امسال هلو در بازار کمتر از سالهای گذشته است، هرکيلوگرم از اين ميوه با قيمت ۵۰۰۰ تومان به مردم عرضه می‌شود.

حسين مهاجران در گفتگو با مهر درخصوص قيمت موز و انبه در بازار اظهار داشت: هرکيلوگرم موز به قيمت ۱۵۵۰ تومان و انبه به قيمت ۲۲۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.

وی با بيان اينکه قيمت هرکيلوگرم گلابی داخلی ۶۵۰۰ تومان است، قيمت هرکيلوگرم گلابی وارداتی را ۴۵۰۰ تومان اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته رئيس اتحاديه سراسری فروشندگان ميوه و تره بار استان تهران، هرکيلوگرم گلابی جنگلی با قيمت ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.

وی با اشاره به اينکه قيمت هرکيلوگرم گريپ فروت وارداتی از ترکيه ۳۲۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است، گفت: قيمت هرکيلوگرم ليموترش را بين ۴۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان در بازار به مردم عرضه می شود.

مهاجران قيمت هرکيلوگرم پرتقال وارداتی از مصر را ۱۴۰۰ تومان و قيمت هرکيلوگرم پرتقال وارداتی از ترکيه را ۱۳۰۰ تومان اعلام کرد.

وی با بيان اينکه قيمت هرکيلوگرم سيب گلاب از ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان است، قيمت سيبهای وارداتی از فرانسه، شيلی و آفريقای جنوبی را ۴۰۰۰ تومان اعلام کرد.

رئيس اتحاديه سراسری فروشندگان ميوه و تره بار استان تهران با اشاره به اينکه قيمت هرکيلوگرم گيلاس درشت سنگون و سولقون را بين ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان است، گفت: قيمت هرکيلوگرم آلبالوی داخلی بين ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ و قيمت هرکيلوگرم آلبالوی بذر اسرائيلی بين ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است.

به گفته وی قيمت هرکيلوگرم زردآلوی داخلی بين ۲۲۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان و قيمت هرکيلوگرم آلوی قطره طلا بين ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان است.

مهاجران قيمت هرکيلوگرم توت فرنگی را بين ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قيمت هرکيلوگرم توت سفيد در بازار بين ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان است.

وی با اشاره به قيمت هلو در بازار گفت: با توجه به اينکه امسال هلو در بازار کمتر از سالهای گذشته است هرکيلوگرم از اين ميوه با قيمت ۵۰۰۰ تومان به مردم عرضه می شود.

به گفته رئيس اتحاديه سراسری فروشندگان ميوه و تره بار استان تهران، قيمت هرکيلوگرم شليل (شبرنگ) بين ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان و قيمت هرکيلوگرم انگور ياقوتی در بازار بين ۳۰۰۰ تا ۳۲۰۰ تومان است.

وی در ادامه درخصوص قيمت برخی صيفی جات در بازار گفت: قيمت هرکيلوگرم خيار در بازار بين ۷۰۰ تا ۱۴۰۰ تومان و قيمت هرکيلوگرم گوجه فرنگی بين ۶۰۰ تا ۴۰۰ تومان است.

مهاجران قيمت هرکيلوگرم هندوانه و طالبی را بين ۶۵۰ تا ۵۵۰ تومان اعلام کرد و افزود: قيمت هرکيلوگرم خربزه در بازار ۱۰۰۰ تومان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016