یکشنبه 18 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کار: وضعيت اشتغال کشور نسبت به سال های گذشته بهبود يافته است

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سامان يافتن وضعيت اشتغال در کشور خبر داد و گفت: وضعيت کشور از نظر اشتغال نسبت به سالهای گذشته شرايط مناسب تری دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پايگاه خبری تحليلی انتخاب به نقل از پايگاه اطلاع رسانی دولت، عبدالرضا شيخ الاسلامی تصريح کرد: دولت موظف است آنچه را که قانون برنامه پنج ساله پنجم در خصوص اشتغال و کاهش نرخ بيکاری تکليف کرده با برنامه ريزی دقيق انجام دهد هرچند در تلاش هستيم تا از برنامه هم جلوتر پيش رويم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه پنجم تکليف کرده تا پايان سال پنجم می بايستی نرخ بيکاری به ۷ درصد برسد که انشاالله با برنامه های پيش رو به اين رقم خواهيم رسيد.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص انتقادات مطرح شده مبنی بر عدم تحقق ۲.۵ ميليون شغل در سال گذشته گفت: قانون برنامه برای هر سال رقمی را مشخص نکرده که ما سالانه متعهد به انجام آن باشيم اما دولت با توجه به ظرفيتی که در کشور وجود داشت تصميم گرفت تا به اين رقم برسد ولی با وجود برخی موانع و مشکلات توانست به ايجاد ۱.۶ ميليون شغل دست يابد که اين هم رقم بزرگی بود.

شيخ الاسلامی تاکيد کرد: آنچه مهم است، اين است که تمام منابع و ظرفيتها و حتی ارگانها بسيج شوند تا دولت را در تحقق اهداف اشتغالزايی حمايت و همراهی کنند که اين يک برنامه و هدف ملی است نه اينکه با مخالفتها و مانع تراشی ها موجب ياس و نااميدی شوند و دولت را در اين مسير تنها بگذارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016