دوشنبه 26 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش ۳۰ درصدی قيمت گوشت قرمز

کلمه ـ مديرعامل فروشگاه‌های شهروند گفت: به دستور مراجع ذيصلاح قيمت گوشت قرمز ۳۰ درصد افزايش يافته است.

قدرت‌الله گودرزی در جمع خبرنگاران با اشاره به فروش ويژه ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های شهروند گفت: امسال با سال گذشته تفاوت‌های قابل توجهی در قيمت‌ها با توجه به شرايط اقتصادی صورت گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه قيمت کالاها در بازار بالاست گفت: با تأمين کنندگان جلسه گذاشته تا از آنها تخفيفاتی در اين زمينه بگيريم.

مديرعامل فروشگاه‌های زنجيره‌ای شهروند با اشاره به اينکه بيش از ۱۰۰ قلم کالا که حدود ۲ هزار بارکد است و مورد نياز شهروندان است در ماه رمضان توزيع می‌شود گفت: اين اقلام پروتئينی، لبنی، خوار و بار و غيره است و حدود ۵ تا ۲۵ درصد تخفيف دارد.

وی به فروش ويژه ماه رمضان در سال‌های قبل اشاره کرد و گفت: از چند سال گذشته کالاها با کيفيت و قيمت مناسب در اين زمان عرضه شده است.

به گفته مديرعامل فروشگاه‌های شهروند فروش ويژه از ابتدای ماه رمضان آغاز و تا آخر ماه رمضان ادامه دارد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص ارائه مرغ و گوشت در فروشگاه‌های شهروند گفت: در بازار قيمت مرغ ديروز تا حدود ۸ هزار تومان بود اما در فروشگاه‌های شهروند زير ۶ هزار تومان عرضه می‌کرديم.

وی در خصوص افزايش قيمت گوشت گوساله گفت: به صورت رسمی از سوی سازمان‌های ذيربط اعلام شده که قيمت گوشت گوساله ۳۰ درصد افزايش يابد.

وی ادامه داد: مدتی ميزان گوشت گوساله و چرخ کرده کمتر بود اما در حال حاضر مشکل کمتر شده است.

وی با تاکيد بر اينکه شهروند توزيع کننده است گفت: ما تأمين کننده نيستيم و طبق دستور شهردار تهران حاشيه خود را کاهش داده‌ايم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016