جمعه 30 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روح الامینی: برای برگزاری دادگاه کهریزک روزشماری می کنیم

پدر یکی از کشته‌شدگان حادثه کهریزک گفت: روزشماری می کنیم تا زمان رسیدگی به پرونده این قربانیان آغاز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین روح الامینی شب گذشته در حاشیه مراسم سومین سالگرد قربانیان حادثه کهریزک در مسجد نور برگزار شد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روزشماری می کنیم تا زمان رسیدگی به پرونده این قربانیان آغاز شود درخصوص پیگیری های صورت گرفته در پرونده کهریزک گفت: در هفته قوه قضائیه که در مشهد برگزار شد بنده گلایه هر سه خانواده را درباره این پرونده به خدمت مسئولان بلندپایه قوه قضائیه اعلام کردم.

وی در پاسخ به این سئوال که اظهارات محسنی اژه ای دادستان کل کشور مبنی بر قرار داشتن پرونده مرتضوی در وضعیت ابهام را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: در این مورد باید از خود وی سئوال کنید. بنده اظهارنظر نمی کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روح الامینی همچنین درباره اینکه دیدار با مسئولان قوه قضائیه را چگونه دیدید و با چه افرادی دیدار داشتید؟ گفت: مسئولان بلند پایه قوه قضائیه بشارت دادند که این پرونده را رسیدگی می کنند و ما امیدواریم که هر چه زودتر دادگاه برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016