چهارشنبه 4 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال تعطيلی واحدهای بزرگ توليدی در خوزستان

• شايسته نيست در خوزستانی که منابع عظيم نفت و گاز و منابع طبيعی دارد و هشت سال در مقابل دشمن دفاع کرده است، کارگران با اين مشکلات مواجه باشند.


ايلنا: دبير خانه کارگر خوزستان درباره تعطيلی واحد‌های بزرگ توليدی در اين استان هشدار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقايار حسينی با اشاره به اينکه کارگران کارخانه لوله سازی خوزستان بيش از دو سال است بلاتکليف‌اند، به ايلنا گفت: اين در حاليست که لوله سازی خوزستان در گذشته از شرکت‌های نمونه بخش دولتی محسوب می‌شد و از زمان واگذاری به بخش خصوصی وضعيت نابسامانی يافت.

اين فعال کارگری اضافه کرد: کارخانه لوله سازی در دو سال گذشته هيچ توليدی نداشته و از پرداخت بيش از ۲۰ ماه حقوق کارگران خود ناتوان بوده است و اين کارگران همچنان بلاتکليف هستند.

حسينی در ادامه به کارخانه قند اهواز اشاره کرد و گفت: بيش از ۱۴۰ کارگر کارخانه قند اهواز بيش از يکسال است که حقوقی دريافت نکرده‌اند.

اين فعال کارگری همچنين درباره مشکلات کارگران زير مجموعه شهرداری‌های استان خوزستان و کارگران قطار شهری اهواز اظهار داشت: حقوق اين کارگران معمولا با تاخير ۳ الی ۴ ماهه پرداخت می‌شود.

به گفته حسينی بسياری از اين واحد‌ها به دليل بی‌توجهی مسئولان تعطيل شده‌اند و با وجود اطلاع‌رسانی از طريق رسانه‌های جمعی هنوز هيچ اقدامی از سوی دولت در اين خصوص انجام نشده است.

دبير خانه کارگر خوزستان توجه خاص نمايندگان مردم در مجلس و مسئولان را به مشکلات کارگران استان خواستار شد و افزود: شايسته نيست در خوزستانی که منابع عظيم نفت و گاز و منابع طبيعی دارد و هشت سال در مقابل دشمن دفاع کرده است، کارگران با اين مشکلات مواجه باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016