یکشنبه 1 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال بخشی از منابع ارزی صندوق توسعه ملی به خارج

خبرگزاری مهر ـ رئيس هيئت عامل صندوق توسعه ملی از برنامه انتقال بخشی از منابع ارزی اين صندوق به خارج از کشور برای پوشش نوسانات احتمالی در تراز پرداختهای کشور خبر داد.

محمدرضا فرزين در گفتگو با مهر از جديدترين برنامه ها و سياست های صندوق توسعه ملی برای انجام سرمايه گذاری‌های خارجی خبر داد و گفت: ما هم اکنون به دنبال بررسی فرصت‌های مناسب سرمايه گذاری در بازارهای پولی و مالی خارج از کشور هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس هيئت عامل صندوق توسعه ملی اظهار داشت: طبق قانون، صندوق اجازه دارد که در اين حوزه فعاليت داشته باشد و ما بخشی از منابع ارزی کشور را بايد به خارج از کشور ببريم تا بتوانيم در برابر نوسانات احتمالی در تراز پرداخت‌های کشور، حمايت‌های لازم انجام شود.

فرزين ادامه داد: موضوع اصلی که در قانون ديده شده، اين است که بخشی از منابع ارزی صندوق اجازه سرمايه گذاری در خارج کشور را داشته باشد.

وی تاکيد کرد: از اين فرصت می توان در مواقعی که کشور دچار مشکلات اقتصادی می شود، منابع می تواند به داخل کشور منتقل شود.

رئيس هيئت عامل صندوق توسعه ملی بيان داشت: فعاليت در بازارهای پولی و مالی عموما به معنای حضور در بازارهای سرمايه و بورس خارج کشور است.

به گفته فرزين، در بازار پولی نيز به معنای همکاری با سيستم بانکی خارج از کشور تعبير می شود، ضمن اينکه ما در حال بررسی پروژه های مشخصی هم هستيم.

وی خاطر نشان کرد: اين پروژه ها به گونه ای مرتبط با توسعه کشور و مسائل اقتصاد داخلی ايران خواهد بود، البته اين پروژه ها هنوز نهايی نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016