چهارشنبه 4 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزييات نشست انتخاباتی اصلاح طلبان در آمل، پيشنهاد کانديداتوری محمدرضا خاتمی

خبرگزاری آريا- يک چهره نزديک به اصلاح طلبان از جزئيات نشست اصلاح طلبان در آمل خبر داده است.
اين چهره اصلاح طلب به آريا گفته است در اين جلسه سه چهره اصلاح طلب که هر سه عضو جبهه مشارکت هستند، سخنرانی کرده اند. يکی از اعضای شورای مرکزی اين حزب در اين جلسه گفته است ما بايد به صورت جسته و گريخته در صحنه حضور داشته باشيم و پرچم را زمين نگذاريم. ما از انقلابيم و بايد انقلابی بمانيم. توجه به قانون اساسی می تواند کشور را نجات دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک عضو ديگر جبهه مشارکت نيز در اين جلسه در پاسخ به اين سوال که در حال حاضر چه بايد کرد، ابراز عقيده کرده است: اکنون برای کشور ۴ بحران وجود داد؛ بحران مقبوليت، بحران کارآمدی، بحران مشارکت و بحران مشروعيت.
وی افزوده است :ما معتقد به قانون اساسی و ناچار به ادامه اصلاحات هستيم. انتخابات آينده رياست جمهوری بسيار مهم است. کانديدای انتخابات آينده بايد دو پتانسيل داشته باشد، يکی گذشتن از فيلتر شورای نگهبان و ديگری قدرت جذب آرای مردم.
وی افزوده است :عارف و نجفی مقبوليت ندارند ولی از فيلتر می گذرند اين در حالی است که ما گزينه های بهتری داريم مثل محمدرضا خاتمی که اگر از فيلتر بگذرد مقبوليت دارد.
گفتنی است اين نشست کارگروه ۲۵ نفره ای بوده است که زمانبندی جلسات استانهای اصلاح طلبان را برعهده دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016