شنبه 14 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
22 تیر» نامه سرگشاده منوچهر محمدی به احمد شهيد به بهانه سالگرد ۱۸ تير
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه خانواده اکبر محمدّی به مناسبت ششمين سالگرد شهادت او و توضيح درباره علت تاخير چهار روزه صدور بيانيه

ما اعضای خانواده اکبر محمدّی معتقديم که او به شهادت رسيده است ، در اينجا منظور ما از شهادت به معنی‌ ورود او به بهشت و يا جنت از زاويه سنت دين و يا مذهب نميباشد بلکه منظور از زاويه انسانی‌ بوده و نيز به اين معنی‌ است که گواه ميدهيم که او بر حق است و راه او و هم انديشانی چون او در برابر رژيم اسلامی ولی فقيه ، به واقع همانا راه احرار است در برابر اشرار.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما چه سخت است که ياد آور شويم که ۲۸ مرداد ماه برابر با ۳۰ جولای ، ششمين سالروز شهادت عزيزمان اکبر بدست عوامل رژيم در زندان اوين ميباشد . اگر چه ما اعضای اين خانواده به مدت چهار روز پس از ششمين سالروز آن عزيز از دست رفته به نوعی سکوت اختيار نموديم بطوريکه حتا از صدور بيانيه که کمترين حق ما نيز بود خوداری ورزيديم اما اين دليل بر اتخاذ سياست سکوت هميشگی ما مبنی بر عدم صدور دائمی بيانيه در مورد او نبوده و نخواهد بود چرا که ما با اتخاذ سياست سکوت موقّتی بر اين باور بوديم که شايد رژيم بر خلاف گذشته ، اولا به اعاده کمترين و ابتدايی‌‌ترين حق درمان مادرمان در خارج از کشور که تنها با رفع تبعيد او در داخل کشور ميسر ميشود راضی‌ گردد و ثانيا نيز موافقت نمايد که او به نزد فرزندان خويش در آمريکا که دوای درمان روحی قطعی وی نيز ميباشد باز گردد اما گويی رژيم در طرح سؤ قصد به جان مادرمان که پس از ممنوع‌الخروج شدن در بستر بيماری شديد گرفتار آمده است و حتا قادر به کمترين نشستن نيز نميباشد جدی است ! بنا بر اين ما پيشاپيش اعلام می‌کنيم من بعد هر پيشامدی که منجر به مرگ مادرمان گردد در آنصورت مقصر اصلی‌ و واقعی‌ خود رژيم خواهد بود و بس . لذا در آنصورت رژيم ضّد انسانی‌ ولی فقيه بايد بداند که ما اعضای اين خانواده در آمريکا از پيگيری قضايی ايالتی‌ و بين المللی نسبت به مرگ احتمالی‌ مادرمان همچون مرگ برادرمان اکبر ولو يک لحظه نيز غافل نخواهيم ماند .

خواهران و برادران شهيد اکبر محمدّی در آمريکا:
نسرين، سيمين، رضا و منوچهر محمدّی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016