چهارشنبه 18 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعطيلی ۵ روزه تهران در زمان برگزاری اجلاس غير متعهدها


خبرگزاری فارس: رئيس ستاد برگزاری اجلاس غيرمتعهدها گفت: به‌مناسبت برگزاری اين اجلاس، تهران روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه ۷ تا ۱۱ شهريور، تعطيل است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی سعيدلو رئيس ستاد برگزاری اجلاس غيرمتعهدها در پايان جلسه هيئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت برگزاری اين اجلاس، تهران روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه که از هفتم تا يازدهم شهريور است، تعطيل خواهد بود.

وی افزود: اين تصميم برای برگزاری هر چه آرامتر اين اجلاس گرفته شد.

رئيس ستاد برگزاری اجلاس غيرمتعهدها درباره اقدامات صورت گرفته پيش از برگزاری اين اجلاس گفت: کارهای اجرايی و محتوايی انجام شده است و دو سه روز پيش رئيس‌جمهور از مکان برگزاری اجلاس بازديد کرد.

سعيدلو گفت: دعوت‌نامه برای حدود ۱۲۰ هيئت ارسال شده و وزارت خارجه نيز از طريق سفرايش اين موضوع را پيگيری می‌کند و تا چند روز آينده مشخص خواهد شد که از هر کشوری در چه سطحی حضور می‌يابند.

معاون امور بين الملل رئيس جمهور ادامه داد: تاکنون برخی‌ها از جمله دبيرکل سازمان ملل تمايل خود را برای شرکت در اين اجلاس اعلام کرده‌اند.

وی گفت: قرار است امروز آقای بقايی معاون اجرايی رئيس جمهور نيز دعوت نامه حضور در اين اجلاس را تقديم رئيس جمهور مصر کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016