سه شنبه 24 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاجزاده در پیامی از اوین: کاش مسئولین چراغی را که به خانه رواست به مسجد حرام می دانستند

سید مصطفی تاجزاده که روز 24 مردادماه سومین سالروز حبس غیرقانونی اش در قرنطینه اوین آغاز می شود، وقوع زلزله در آذربایجان و تلقات جانی ناشی از آن را به هم وطنان آسیب دیده تسلیت گفت.


تاجزاده در این پیام حوادث طبیعی و خصوصا زلزله را در مناطق زلزله خیز کشورمان قابل پیش بینی دانست و تأکید کرد اگر مسدولین چراغی را که به خانه رواست به مسجد حرام می دانستند و اگر وعده های کاذب در زمینه های عمرانی در مناطق محروم محقق شده بود، امروز هم وطنان آذری ما شاهد این حجم از تلفات جانی و مالی نمی شدند. و اگر شیوه مدیریتی درستی وجود داشت و توجه مسئولین بیش از مشکلات کشورهای استکباری متوجه مشکلات داخلی می شد و رسانه میلی گوشه چشمی هم به مشکلات داخلی می داشت و اخبار واقعی زلزله این بخش از سرزمین مان را پوشش می داد، بی شک از میزان این خسارات و یا لاااقل از آلام عزیزان آسیب دیده کم می شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تاجزاده ضمن تشکر از هم میهنان همیشه حاضر درصحنه های مددرسانی و یاری به هم نوعانشان و نیز تشکر از مراجع بزرگوار مستقل اظهار امیدواری کرد که کمک های مردمی از طریق این بزرگواران در مسیر درست و در جهت نیازهای واقعی مناطق زلزله زده و شهروندان آسیب دیده مصرف شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016