پنجشنبه 2 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پارچین؛محور دور جدید مذاکرات ایران و آژانس

انرژی‌هسته‌ای - در حالی که فردا ایران و آژانس انرژِی اتمی بار دیگر با یکدیگر مذاکره می کنند، یوکیو آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید: آژانس از هر فرصتی برای مذاکره با تهران استفاده می کند.

به گزارش خبرآنلاین، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در آستانه مذاکرات این نهاد بین المللی با ایران اعلام کرد که آژانس از هر فرصتی برای مذاکره با تهران استفاده می کند اما شخص وی درباره رسیدن به توافق در این مذاکرات زیاد خوشبین نیست.

آنگونه که مهر رویترز، نقل کرده است یوکیو آمانو نسبت به دستیابی به پیشرفت درمذاکرات روز جمعه با ایران ابراز تردید کرد و گفت : آژانس همچنان به دنبال دسترسی به منطقه نظامی پارچین است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آژانس بین المللی انرژی اتمی خواهان تحقیق روی سایت نظامی پارچین در ایران است. پیش از این هم آژانس خواستار بررسی این منطقه شد. در حالی که جمهوری اسلامی ایران براساس قوانین آژانس الزامی به همکاری در مورد پارچین ندارد، پیش از این با آژانس انرژی اتمی در این زمینه همکاری کرد.
آژانس مدعی است احتمال دارد در این تاسیسات، ساخت لوله فولادی مرتبط با سلاح در حدود 10 سال پیش انجام شده باشد.

دیپلمات ها گفته اند بازدید از پارچین یکی از اولویت های گفت وگوهای روز جمعه با ایران خواهد بود و بازرسان می خواهند بررسی کاملی از منطقه داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016