پنجشنبه 2 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۱ فعال مدنی در تبريز به زندان محکوم شدند

آژانس خبری موکريان سرويس حقوق بشر - شعبه اول دادگاه انقلاب تبريز به رياست قاضی حملبر، ۱۱ نفر از فعالين مدنی آذربايجان را به حبس محکوم کرد.
براساس گزارش رسيده به سرويس حقوق بشر آژانس خبری موکريان، ۱۱ فعال آذری به نام های مهدی حميدی شفق، تقی سلحشور، موسی برزين خليفه لو، مهدی نوری، احمد رياضی، مصطفی عوض پور، علی حاجی ابولو، عزيزاله پورولی، جمشيد زارعی، وحيد شيخ بگلو و محمود فضلی از طرف شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تبريز به اتهام مشارکت در اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم عليه امنيت کشور، هر کدام به دو سال حبس تعزيری محکوم شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس اين گزارش، اجرای نيمی از محکوميت حبس متهمين رديف پنجم الی هشتم و دهم و يازدهم به مدت پنج سال تعليق گرديده است.
اين گزارش می افزايد : پس از اعتراض وکلای مدافع اين افراد به حکم صادره در دادگاه بدوی، پرونده جهت رسيدگی به دادگاه تجديدنظر ارسال و رای صادره در دادگاه بدوی عيناً در شعبه ۶ دادگاه تجديدنظر آذربايجان شرقی تأييد شد.
لازم به ذکر است اين افراد جهت اخذ مجوز تجمع در اعتراض به خشک شدن درياچه اروميه به همراه ۱۷ نفر ديگر در اوايل شهريور ماه سال ۹۰ در منزل پدری مصطفی عوض پور به بحث و تبادل نظر پرداخته بودند که در پی مراجعه نيروهای انتظامی بازداشت و پس از مدتی با قرار وثيقه آزاد شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016