دوشنبه 19 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده اروميه: انتقال آب به درياچه اروميه تا اواسط بهمن‌ماه

خبرگزاری فارس: نماينده اروميه در مجلس شورای اسلامی از انتقال بخشی از آب تا اواسط بهمن ماه امسال به درياچه اروميه خبر داد.

جواد جهانگيرزاده نماينده مردم اروميه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به موضوع درياچه اروميه اشاره کرد و اظهار داشت: زنگ خطر درياچه اروميه برای شهرهای شرقی از جمله تبريز، شبستر، عجب‌شير و مراغه نواخته شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اخيراً شاهد وزش بادهای نمک در درياچه اروميه هستيم که می‌تواند آثار نامناسبی را در کشاورزی منطقه به جا گذارد.

جهانگيرزاده ادامه داد:‌ اگر پروژه‌های در دست اجرا در خصوص درياچه اروميه تأمين مالی نشود شرايط منطقه بسيار نامناسب خواهد بود.

وی از انتقال بخشی از آب تا اواسط بهمن ماه امسال به درياچه اروميه خبر داد و اظهار داشت: در ملاقات اخير با وزير نيرو و برخی از معاونانش روی پروژه انتقال آب از حوزه ديگر آبريز تاکيد شد و اميدواريم که طی هفته‌های آينده اين عمليات عمرانی با قدرت هرچه تمام‌تر کارش ادامه پيدا کند.

نماينده اروميه از دستور ويژه رئيس جمهور در شورای عالی آب تشکر کرد و اظهار داشت: اميدواريم با پيگيری ويژه رئيس جمهور و وزير نيرو تا دو سال آينده درياچه اروميه از مرگ حتمی نجات يابد چرا که در اين صورت بايد شاهد واقعه زيست محيطی بزرگی در منطقه باشيم.

جهانگيرزاده از تداوم نشست‌های رئيس مجلس با مديران ارشد اجرايی کشور طی ماه‌های گذشته خبر داد و دستور رئيس مجلس مبنی بر تشکيل کميته ويژه پيگيری احيای درياچه اروميه متشکل از نمايندگان مناطق مختلف آذری‌نشين و همچنين اهتمام رئيس مجلس در پيگيری موضوع درياچه اروميه را ستودنی دانست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016