یکشنبه 12 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بحرين سفير ايران را احضار کرد: به خاطر "تحريف ترجمه تلويزيون" عذرخواهی کنيد!


پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : پس از اقدام نابخردانه و تکروانه صداوسيما در تحريف سخنان محمد مرسی، اين بار نوبت به بحرين رسيد تا از اين اتفاق به نفع خود بهره برداری کند.

به گزارش سرويس بين الملل انتخاب ؛ وزارت خارجه بحرين ضمن احضار کاردار سفارت ايران در منامه، نسبت به تحريف سخنان محمد مرسی رئيس جمهور مصر و ذکر نام «بحرين» به جای «سوريه» توسط مترجم صدا و سيمارسما اعتراض کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزارت امور خارجه بحرين همچنين از ايران خواست نسبت «اين رفتار» عذر خواهی کرده و «اقدام‌های لازم را در اين باره» انجام دهد چرا که چنين رفتاری «به روابط دوستانه دو کشور و روابط برادرانه ميان بحرين و جمهوری عربی مصر» ضربه می‌زند.

احمد عبد العزيز عامر مدير کل امور منطقه‌ای و شورای همکاری وزارت امور خارجه بحرين اين اقدام تلويزيون رسمی ايران را «جعل و رفتاری غير قابل قبول» توصيف کرد که نشان دهنده «دخالت رسانه‌های ايران در امور داخلی بحرين و خروج از قواعد متعارف» است.

اين در حالی است که تلويزيون پس از واکنش های متعدد رسانه ای ، هيچ واکنشی به اين موضوع نشان نداده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016