چهارشنبه 15 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروی دريايی سپاه: هيچ ناو آمريکايی بدون نظارت ما در خليج فارس حرکت نمی‌کند

• قايق‌های ما به صورت شبانه روزی در فاصله چند متری ناوهای آمريکايی‌ در حرکت هستند و تمام حرکات آنها توسط ما رصد می‌شود

مشهد - ايلنا: فرمانده نيروی دريايی سپاه پاسداران از نظارت کامل اين نيرو بر خليج فارس خبر داد و گفت: تمام حرکات ناوهای خارجی در خليج فارس به وسيله نيروهای سپاه رصد می شود.

به گزارش خبرنگار ايلنا از مشهد، سردار علی فدوی در مراسم اختتاميه اجلاس سالانه اساتيد بسيجی دانشگاه‌های کشور در تالار قدس حرم مطهر رضوی با بيان اين مطلب افزود: حرکات ناوهای آمريکايی در خليج فارس تحت نظارت نيروی دريايی سپاه است و هيچ ناوی از آمريکا بدون نظارت سپاه در خليج فارس حرکت نمی‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: چندی قبل يکی از ناوهای آمريکايی از خروجی تنگه هرمز وارد خليج‌فارس شد و با يک گردش ناگهانی به يک نفتکش عظيم برخورد کرد.

فرمانده نيروی دريايی سپاه پاسداران اظهار داشت:کوچکترين حرکت ما در خليج فارس با نگرانی آمريکايی ها روبه رو می شود به طوری که رفتارهايی غيرطبيعی از خود نشان می دهند.

قدوی افزود: آمريکايی‌ها به دنبال اين هستند که حتی يک تير هم در خليج فارس شليک نشود تا بتوانند استراتژی‌هايشان را ادامه دهند اما در مقابل ايران نتواند کاری از پيش ببرد.

وی ادامه داد: قايق‌های ما روز و شب در فاصله چند متری ناوهای آمريکايی‌ در حرکت هستند و تمام حرکات آنها توسط ما رصد می‌شود.

قدوی اظهار داشت: چندی قبل چند قايق کوچک آمريکايی به يکی از سکوهای نفتی ما نزديک شدند که بلافاصله نيروهای ما وارد عمل شده و آنها را تحت کنترل گرفتند و با اينکه می‌توانستيم آنها را دستگير کنيم اما به دليل اينکه دستور نداشتيم اجازه داديم از منطقه عبور کنند.

فرمانده نيروی دريايی سپاه پاسداران با اشاره به اينکه اگر آمريکايی‌ها کوچکترين حماقتی انجام دهند از منطقه سالم بيرون نخواهند رفت، تصريح کرد: در نيروی دريايی سپاه هيچکس باور ندارد که قدرت و توانمندی نيروی دريايی آمريکا بيشتر از ايران باشد و اين مسئله را هر روز مشاهده می‌کنند.

قدوی گفت: امروز تمام دنيا از آمريکا می‌ترسند به طوری که در مذاکرات ۱+۵ نيز شاهد بوديم که طرف ايران ۵ نفر و ۵ قدرت نبودند بلکه تنها آمريکا بود و ديديم که ۵ قدرت يک حرف را می‌زدند و آمريکا نيز حرف ديگری بيان می‌کرد.

وی افزود: آمريکايی‌ها ابرقدرت نظامی نيستند بلکه در عمليات روانی قدرتمندند و می‌توانند آنچه خود می‌خواهند را در ذهن‌ها بنشانند و تصويری از واقعيت را که خود نياز دارند، بسازند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016