پنجشنبه 16 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال نويد خانجانی به زندان رجايی‌شهر جهت اجرای حکم ۱۲ سال حبس تعزيری

کميته گزارشگران حقوق بشر- نويد خانجانی، فعال حقوق بشر که در جريان بازداشت امدادگران داوطلب در تبريز بازداشت شده بود، امروز جهت اجرای حکم به قرنطينه زندان رجايی‌شهر انتقال يافت. وی روز گذشته به بند ۲- الف سپاه در زندان اوين انتقال يافته بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نويد خانجانی، در اسفندماه ۸۸ از سوی نيروهای امنيتی بازداشت شد و حدود ۲ ماه در زندان به سر برد. وی سپس از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به تحمل ۱۲ سال حبس تعزيری محکوم شد. اين حکم در دادگاه تجديدنظر عينا تاييد شد.

در چند ماه گذشته روزنامه‌ها و رسانه‌های حکومتی، بارها با نوشتن مطالبی در خصوص بهاييان نسبت به فعاليت‌های نويد خانجانی هشدار داده و اعتراض کرده بودند.

دو هفته پيش ۳۵ نفر از امدادگران داوطلب که جهت کمک به زلزله‌زدگان به مناطق زلزه‌زده رفته بودند، از سوی نيروهای امنيتی بازداشت شدند، اکثر بازداشت‌شدگان، همچنان در زندان به سر می‌برند. اين در حالی است که در خصوص آخرين وضعيت آنان اطلاعی در دست نيست.

احتمال می‌رود، ساير بازداشت‌شدگان نيز به بند امنيتی زندان اوين منتقل شده باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016