شنبه 18 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قیمت ارز در ایران دوباره افزایش یافت

به گزارش بی بی سی از تهران گزارش شده که قیمت انواع ارز در اولین روز هفته، شنبه هجدهم شهریور، افزایش پیدا کرده و هر دلار آمریکا ۲۲۸۵ تومان به فروش می‌رسد که نسبت به پنج‌شنبه شانزدهم شهریور، ۳۵ تومان افزایش نشان می دهد.

هر یورو پول واحد اروپایی نیز که در روز پنج‌شنبه ۲۸۶۰ تومان قیمت داشت با افزایشی ۷۵تومانی در روز شنبه به ۲۹۳۵ تومان رسیده است.

پوند بریتانیا نیز که در روز پنج شنبه ۳۵۸۵ تومان در بازار معامله می شد با ۴۵ تومان افزایش به قیمت ۳۶۳۰ تومان افزایش پیدا کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گزارش‌ها نشان می دهد که تغییرات قیمت ارز در بازار تهران لحظه‌ای است و صرافی ها، ارزهای عمده را به قیمت های متفاوتی در بازار می‌فروشند.

دولت و بانک مرکزی ایران از نیمه دوم سال گذشته با طرح‌های مختلف سعی کرده اند تا قیمت ارز را در بازار کنترل کنند اما نه بگیر و ببند فروشندگان ارز، نه حذف ارز مسافرتی و نه برنامه تشکیل بازار بورس ارز، هیچیک نتوانسته است مانع از افزایش قیمت ارز در بازار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016