سه شنبه 21 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور ۷ سال حکم قطعی برای زهرا (محبوبه) منصوری در دادگاه تجديد نظر

خبرگزاری هرانا - زهرا (محبوبه) منصوری در دادگاه تجديد نظر به ۲ سال حبس تعزيری و ۵ سال حبس تعليقی محکوم گرديد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، حکم قطعی زهرا (محبوبه) منصوری که بيش از ۶۰ سال سن دارد و در تاريخ ۱۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۰ توسط نيروهای امنيتی بازداشت شده و قريب ۹۰ روز را در سلولهای انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوين بسر برده بود توسط دادگاه تجديد نظر به تاييد رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محبوبه منصوری که در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی پيرعباس به تحمل ۵ سال حبس تعزيری و ۲ سال حبس تعليقی محکوم شده بود در دادگاه تجديد نظر به ۲ سال حبس تعزيری و ۵ سال حبس تعليقی محکوم گشت که اين حکم بصورت قطعی می‌باشد.

گفتنی است، محبوبه منصوری که در تاريخ ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۰ با قيد وثيقه آزاد گشته بود، متهم به خروج فيلم محسن دگمه‌چی از زندان رجايی شهر کرج شده است.

لازم به ياد آوريست، محسن دگمه‌چی زندانی سياسی بيماری بود که در زندان به سرطان پانکراس روده مبتلا شده بود و بر اثر بی‌توجهی و عدم رسيدگی به موقع مسئولين فوت کرد.

خانم محبوبه منصوری نيز از بيماری صرع رنج می‌برد و می‌بايست بطور مستمر داروهای خود را مصرف نمايد و در محيطی بدور از استرس زندگی نمايد.

قابل ذکر است که محبوبه منصوری خواهر زندانی سياسی محمد علی منصوری و از حاميان خانواده‌های زندانيان سياسی است.

محمد علی منصوری که از ۱۱ شهريورماه سال ۱۳۸۶ در بازداشت به سر می‌برد، به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدين خلق به تحمل ۱۷ سال حبس تعزيری و تبعيد به زندان رجايی شهر کرج محکوم شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016