یکشنبه 26 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افرايش جايزه‌ اجرای اعدام سلمان رشدی


ايسنا ـ شيخ حسن صانعی، نماينده ولی فقيه و سرپرست بنياد ۱۵ خرداد با انتشار بيانيه‌ای ضمن محکوم کردن دست‌اندرکاران فيلم موهن نسبت به ساحت مقدس پيامبر (ص) جايزه‌ اجرای حکم حضرت امام خمينی (ره) مبنی بر اعدام سلمان رشدی مرتد را مبلغ ۵۰۰ هزار دلار ديگر افزايش داد و به ۳/۳۰۰/۰۰۰ دلار رساند.

متن اين بيانيه بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ساخت فيلم سراسر اهانت نسبت به ساحت مقدس پيامبر اکرم (ص) هرچند تازه‌ترين اقدام ضد اسلامی دشمنان دين خدا در اهانت به مقدسات اسلامی به ويژه وجود مقدس پيامبر اسلام (ص) است، لکن تا زمانی که حکم تاريخی حضرت امام خمينی رضوان‌الله تعالی عليه مبنی بر اعدام سلمان رشد مرتد نويسنده گستاخ کتاب آيات شيطانی اجرا نشود ،آخرين اقدام اقدام اهانت آميز نخواهد بود.

قطعا اگر حکم امام اجرا می‌شد،‌ اهانت‌های بعدی که در قالب کاريکاتور، مقالات و ساختن فيلم ادامه يافته صورت نمی‌گيرد. گستاخی دشمنان کينه‌توز اسلام که زير پرچم شيطان بزرگ آمريکا و صهونيست‌های نژاد‌پرست صورت می‌گيرد را فقط با اجرای قاطعانه حکم اسلام می‌توان به بن بست کشاند و مانع ادامه آن شد. حکم اعدام سلمان رشدی مرتد با هدف خشکاندن ريشه توطئه‌های ضد اسلامی صادر شده بود و اکنون نيز با اجرای اين حکم است که می‌توان اين سلسله توطئه‌های کينه‌توزانه را ريشه‌کن ساخت و اين روز‌ها مناسب‌ترين زمان برای انجام اين کار است.

تعيين جايزه برای اجرای حکم اعدام سلمان رشدی که بلافاصله بعد از صدور حکم امام (سلام‌الله عليه) با دستور و تنفيذ معظم له به بنياد پربرکت ۱۵ خرداد به وسيله اينجانب صورت گرفته، هدف ريشه‌کن کردن توطئه ضد اسلامی را دنبال می‌کرد و اکنون ضرورت اين اقدام بيش از هر زمان ديگری روشن شده است. به همين منظور اينجانب مبلغ ۵۰۰ هزار دلار ديگر به جايزه اعدام سلمان رشدی اضافه می‌نمايم و هر کس اين حکم را اجرا کند بلافاصله کل مبلغ به او پرداخت خواهد شد.

ضمنا لازم می‌دانيم اين نکته را نيز اعلام نمايم که کليه کسانی که با رعايت سياست‌های حاکميت در زمينه مقابله با توطئه‌های ضد اسلامی به ويژه اهانت به ساحت مقدس پيامبر اکرم (ص) فعالانه عمل کنند از حمايت‌های بنياد ۱۵ خرداد برخوردارخواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016