دوشنبه 27 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد ۳۱ شهريور به نيويورک می رود

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - مديرکل امور بين‌الملل دفتر رييس‌جمهور گفت: به احتمال زياد و با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته، رييس‌جمهور کشورمان برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ۳۱ شهريورماه عازم نيويورک خواهد شد.

به گزارش انتخاب ، فرقانی با بيان اينکه شايد زمان حرکت به روز ۳۰ شهريور يا ۱ مهر تغيير کند اظهار داشت: هماهنگی های سفر در حال انجام است و هنوز برنامه ها نهايی نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره بحث تحويل ويزای همراهان که در هر سال مشکلاتی را برای سفر آنها فراهم می کند، به خبرگزاری فارس گفت: به طور حتم برای شخص رييس جمهور و شخصيت های دارای ويزای سياسی هيچ مشکلی ايجاد نمی‌شود اما در خصوص ويزای همراهان قول تحويل ويزاها تا روز سه شنبه داده شده است.

سفر سال گذشته احمدی نژاد به علت تعداد بالای تيم همراه او مورد توجه جدی رسانه های داخلی قرار گرفت ، بطوريکه سايت «الف» گزارش داده بود در سفر صدنفره شهريورماه سال ۹۰ محمود احمدی‌نژاد برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، علاوه بر چند وزير، مشاوران، محافظان و مترجمان، تعدادی از اعضای خانواده محمود احمدی‌نژاد او را همراهی کرده بودند.

محمود احمدی‌نژاد تاکنون هفت بار برای حضور در مجمع يادشده به نيويورک سفر کرده‌است و اين بار نيز در آخرين سال دوران رياست جمهوری خود قرار است به عنوان رييس جنبش عدم تعهد در اين مجمع شرکت کند.

رييس جمهور پيش از اين به‌جز هفت سفری که برای شرکت در مجمع عمومی سالانه سازمان ملل به نيويورک داشته يک بار نيز به منظور شرکت در اجلاس بازنگری معاهده «ان‌پی‌تی» عازم نيويورک شده‌ است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016