یکشنبه 26 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيشنهاد جديد احمدی نژاد برای حل بحران سوريه: تشکيل گروهی برای ارتباط با طرفين


خبرآنلاين ـ ديپلماسی - رئيس جمهور کشورمان پيشنهاد جديدی برای حل بحران سوريه پيشنهاد داد.


رييس جمهوری اسلامی ايران در گفت و گوی تلفنی با همتای پاکستانی خود با اشاره به تحولات منطقه و رخدادهای سوريه اظهار داشت: بايد گروهی برای ارتباط با طرفين به منظور هدايت مسايل به سوی استقرار آرامش، صلح و تفاهم تشکيل شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پايگاه اطلاع رسانی رياست جمهوری، ˈمحمود احمدی نژادˈ روز يکشنبه در گفت و گوی تلفنی با ˈآصف علی زرداریˈ رييس جمهوری پاکستان درباره موضوعات گوناگون در زمينه همکاری های منطقه‌ای و بين المللی بحث و تبادل نظر کرد.

احمدی نژاد گفت: جنبش عدم تعهد، جنبشی مستقل بوده و ظرفيت های فراوانی دارد، اما تاکنون نهادها و سازمان های لازم برای پيگيری و اجرای توافقات در آن شکل نگرفته است.

رييس جمهوری اسلامی ايران بر لزوم آماده سازی مقدمات ايجاد ساختارهای لازم برای اجرای مصوبات اين جنبش و برگزاری جلسه مشورتی در حاشيه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با حضور اعضای موسس و برخی کشورهای تاثير گذار در اين جنبش نظير پاکستان تاکيد کرد.

احمدی نژاد همچنين در اين گفت و گوی تلفنی بار ديگر کشته و زخمی شدن عده کثيری از مردم پاکستان در حوادث آتش سوزی در شهرهای کراچی و لاهور را به رييس جمهوری و ملت اين کشور تسليت گفت.

آصف علی زرداری رييس جمهوری پاکستان نيز با تقدير از مديريت موفقيت آميز شانزدهمين اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غيرمتعهدها از سوی جمهوری اسلامی ايران، خواستار پيگيری ايجاد ساختارهای اجرايی لازم در اين جنبش و نيز تشکيل گروهی برای تماس با طرفين درگيری ها در سوريه شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016