چهارشنبه 29 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش دفتر احمدی نژاد به سخنان محمد خاتمی

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : دفتر رييس جمهور به سخنان دو روز پيش رييس جمهور پيشين کشورمان واکنش نشان داد.

به گزارش انتخاب ؛ سيد محمد خاتمی، در ديدار با جمعی از آزادگان گفته بود: ما با رشد صنعتی ۱۴ درصدی و رشد کشاورزی ۱۱ درصدی و رشد بالای سرمايه گذاری توانستيم ۶۰۰ هزار شغل ايجاد کنيم. اما الان چطور ممکن است رشد اقتصادی زير ۲ درصد باشد اما ۲ ميليون شغل ايجاد شود؟! مگر اينکه معجزه شود. اما الان با اين همه درآمد، تورم بالا می‌رود و بيکاری زياد شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از انتشار اين بخش از اظهارات سيدمحمد خاتمی، خبرگزاری فارس گفت و گويی با مديرکل امور سياسی دفتر رييس جمهور انجام داد که در آن مجيد اميدی شهرکی با بيان اينکه دشمن از طريق برخی افراد داخل کشور آمارهای دولت را زير سوال می‌برد، اظهار داشت: اين هجمه ها به اين دليل است که نشان دهند فشارهای موجود کشورهای خارجی موثر واقع شده است.

وی با اشاره به برخی سخنان درخصوص تشکيک درباره آمار اشتغال و رشد اقتصادی کشور گفت: اين سخنان فقط نشانه بی توجهی به زحمات دولت در خصوص تلاش برای بهبود وضعيت اقتصادی کشور است.

وی افزود: امروز دولت حتی در سال آخر با تمام توان برای سازندگی هر چه بيشتر کشور تلاش می کند و اين در حالی است که برخی در سال های آخر دولت را رها کرده بودند، اما امروز و در اين دولت ما خلاف اين قضيه را شاهد هستيم.

مدير کل امور سياسی دفتر رييس جمهور در پايان تاکيد کرد:چنين سخنانی هچ تاثيری در اراده دولت برای خدمت به مردم ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016