شنبه 8 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکيل سعيد ملک پور: موکلم در انتظار تخفيف مجازات اعدام است

مهر ـ وکيل سعيد ملک پور - گرداننده سايت های مستهجن - از توبه موکلش در زندان خبر داد.

محمود عليزاده طباطبائی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرين وضعيت موکلش گفت: سعيد ملک پور پس از محاکمه در دادگاه انقلاب تهران به اعدام محکوم شد که حکم مجازات او از سوی قضات ديوان عالی کشور تائيد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود : موکلم در زندان از اقدامات قبلی خود ابراز ندامت کرده و توبه خود را اعلام کرد. با توبه موکلم خواستار تخفيف در مجازات او شديم که مسئولان قضائی هنوز در اين رابطه تصميم گيری نکرده اند.

بر اساس محتويات پرونده، در آخرين روزهای سال ۸۷ سپاه پاسداران و دستگاه قضائی از انهدام سايتهای غيراخلاقی فارسی زبان و دستگيری عوامل اصلی اين سايتها خبر دادند.

يکی از اين مجرمان، شخصی به نام "سعيد ملک پور" با نام مستعار "سياوش حسين خانی" گرداننده يکی از بزرگترين و مشهورترين سايتهای پورنو فارسی به نام "آويزون" و حامی چندين سايت مستهجن معروف ديگر بود. که در خارج از کشور زندگی می کرد و در مهرماه ۱۳۸۷ بازداشت شد.

سعيد ملک پور پس از طی مراحل قانونی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به اتهام اهانت به مقدسات و اصول و ارزشهای دينی، توهين و فحاشی به معصومين (ع) و اعتقادات اسلامی، گردآوری و انتشار محتوای ضداخلاقی و ضددينی خارجی، گردآوری، توليد و انتشار محتوای ضداخلاقی و ضددينی ايرانی (به زبان فارسی)، آموزش مسائل غيراخلاقی و غيررسمی، توليد و انتشار محتوای روابط نامتعارف جنسی مانند روابط جنسی با محارم، ضربدری، همجنسگرايی، فتيشيسم و...، تحريک جوانان در مسائل جنسی و عضوگيری از آنان برای ايجاد گروه های اينترنتی، تهيه و انتشار تصاوير تجاوز به عنف و زورگيری از دختران و بانوان ايرانی و انتشار تصاوير برهنه دختران و بانوان ايرانی از طريق دوربين مخفی و هک وب کم از سوی قاضی مقيسه محاکمه و به اعدام محکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016