دوشنبه 10 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت يکی از کاربران فيس بوک

رئيس پليس فتای گيلان از دستگيری فردی خبر داد که به ادعای ايشان اقدام به انتشار مطالب و عکس ها غير اسلامی در فيسبوک کرده بود.

بنا به گزارش خبرآنلاين، سرهنگ ايرج محمدخانی با اعلام اين‌خبر گفت: در راستای اهداف پليس فتا در کاهش جرايم در فضای مجازی، تيم رصد اين پليس در بررسی‌های شبانه‌روزی، صفحه‌ای را در فيسبوک شناسايی کرد که گرداننده آن مبادرت به انتشار محتوای غيراخلاقی و ترويج فرهنگ ابتذال غرب در آن کرده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس پليس فتای گيلان افزود: با شناسايی اين صفحه، تلاش برای شناسايی عامل اصلی اين صفحه به‌ صورت ويژه در دستورکار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

محمدخانی ادامه داد: با پی‌جويی‌های انجام شده آدرس گرداننده اصلی صفحه مورد نظر شناسايی و پس از اخذ مجوزهای قضايی وی در يک عمليات غافلگيرانه در رشت دستگير شد.

رييس پليس فتای گيلان خاطرنشان کرد: متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف با تشکيل پرونده برای سير مراحل قضايی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت دلالت داده شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016