چهارشنبه 12 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهر: دستگيری تعدادی اخلالگر در خيابان های منتهی به بازار تهران

تجمعات پراکنده امروز تهران که در خيابان های فردوسی، چهارراه استانبول،منوچهری،ميدان امام خمينی ديده می شد منجر به بروز ترافيک نسبتا سنگين در اين مناطق شد که مشکلاتی را برای عبور و مرور مردم ايجاد کرد.

گزارش خبرنگاران مهر از سطح شهر تهران حاکی است که برخی مناطق تهران در حوالی بازار و مراکز خريدوفروش ارز و سکه از صبح امروز سه شنبه وضعيت بی ثباتی داشته و برخی اعتراضات پراکنده باعث تعطيلی اصناف شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نيروهای امنيتی و انتظامی از ظهر امروز با حضور در اين مناطق سعی در ايجاد آرامش در اين مناطق و بازگرداندن شرايط عادی به اين مناطق کردند.

ماموان انتظامی اقدام به برخورد و دستگيری با عوامل تحريک کننده داشتند و سعی کردند افراد حاضر در تجمعات پراکنده را متفرق کنند.

تجمعات پراکنده امروز تهران که در خيابان های فردوسی، چهارراه استانبول،منوچهری،ميدان امام خمينی ديده می شد منجر به بروز ترافيک نسبتا سنگين در اين مناطق شد که مشکلاتی را برای عبور و مرور مردم ايجاد کرد.

حضور نيروهای انتظامی در همه مناطق مرکزی تهران چشم گير بود.

همچنين امروز صبح تعدادی از اخلال گران بازار و دو تبعه يکی از کشورهای اروپايی که با ظاهر توريست در ناارامی های تهران مشغول جمع آوری اخبار بودند توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند.

در همين رابطه سرهنگ خليل هلالی ظهر امروز در خصوص تعطيلی بخشی از بازار تهران گفت: هميشه جمعيت شناوری در بازار حضور دارند . حضور چند نفر و تماشای اوضاع دليل بر تجمع و تعطيلی نيست و خبری تاکنون در خصوص تعطيلی بازار نداشته ايم.

وی در خصوص برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی گفت: بر اساس قانون هر واحد صنفی بر اساس نظر اتحاديه می تواند تا ۱۵ روز بسته باشد اما اگر فردی به منظور اخلال در نظام اقتصادی يک روز نيز مغازه خود را تعطيل کند مرتکب جرم شده و مرجع قضايی در صورت تشخيص اخلالگری با اين افراد برخورد می کند.

هم اکنون اوضاع در اين مناطق آرام گزارش می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016