جمعه 14 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار وحيدي با رئيس‌جمهور عراق ديدار كرد

سردار سرتيپ پاسدار احمد وحيدي ـ وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران ـ در ادامه برنامه‌هاي خود در سفر به عراق، با جلال طالباني ـ رئيس‌جمهور عراق ـ ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در اين ديدار رئيس‌جمهور عراق ضمن اعلام خرسندي و تشكر از سفر وزير دفاع ايران به عراق و نيز با اشاره به روابط ديرينه و تاريخي دو ملت گفت: روابط دولتهاي ايران و عراق را در عمل، حسنه، مستحكم و خدشه‌ناپذير مي‌دانم.

جلال طالباني در ادامه افزود: اشاعه و گسترش تروريسم در منطقه، در خدمت منافع رژيم صهيونيسيتي است.

وي همچنين با تمجيد از نقش وزراي دفاع دو كشور ايران و عراق در توسعه همه‌جانبه روابط دفاعي تأكيد كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار، سردار وحيدي با ارائه گزارشي از روند همكاري‌هاي دفاعي دو كشور و ابراز خرسندي از سفر به عراق، از نقش موثر جلال طالباني در توسعه روابط دوجانبه قدرداني كرد.

در پايان اين ديدار، وزير دفاع كشورمان و هيات همراه در ضيافت نهار رئيس‌جمهور عراق كه به افتخار هيات دفاعي ايران برپا شده بود حضور يافتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016