پنجشنبه 20 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاکيد رهبر حزب الله بر به پرواز در آوردن پهپاد ساخت ايران برفراز اسرائيل

دبی – العربيه.نت - حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان در سخنانی که شامگاه امروز پنجشنبه از تلويزيون المنار متعلق به اين حزب پخش شد اعلام داشت پهپادی که چند روز پيش بر فراز اسرائيل به پرواز درآمده بود ساخت ايران است و توسط حزب الله در لبنان مونتاژ شده است.

وی در ادامه گفت اين پهپاد صدها کيلومتر بر فراز تاسيسات اتمی حساس ديمونه اسرائيل به پرواز درآمده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نصر الله افزود: اين عمليات نشان می دهد که نيروهای مقاومت از توان پنهان سازی توانمندی های خود برخوردارند و می توانند پيام های خود را در زمان مناسب ارسال کنند.

وی در ادامه گفت:"ما در اينجا تنها بخشی از قدرت خود را به نمايش گذاشتيم اما اين اقدام تاثيری بر اقدامات غافلگيرکننده ای که وعده آنها را داده ايم ندارد.

رهبر حزب الله خاطرنشان کرد: "ما به رهبران اسرائيل زمان کافی برای نتيجه گيری از اين رويداد و بررسی توان علملياتی پهپاد شناسايی را می دهيم، بويژه آنکه اين پهپاد توانست در نخستين تجربه بر فراز دريا و خشکی به پرواز درآيد".

رهبر حزب الله در ادامه سخنان خود تاکيد کرد که اين پهپاد توانست با دقت صدها کيلومتر در مسير تعيين شده به پرواز درآيد و از اقدامات امنيتی اسرائيل بگذرد .

وی سخنان مقامات اسرائيل مبنی بر شناسايی اين پهپاد بر فراز دريا و اجازه ادامه پرواز به آن در مسافت معينی را تکذيب کرد و از آن به عنوان يک دروغ ياد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016