دوشنبه 24 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراز امیدواری اشتون به پیشرفت در مذاکرات ۱+۵ با ایران

کاترین اشتون ابراز امیدواری کرد که مذاکرات با ایران درباره برنامه‌ی هسته‌یی بتواند بزودی حرکتی به جلو داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری رویترز گزارش داد کاترین اشتون رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا که نماینده شش کشور (آمریکا، آلمان، فرانسه، چین، انگلیس، روسیه) در مذاکرات با ایران است روز دوشنبه در آستانه نشست وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ با اشاره به از سرگیری گفت‌وگوها اظهار کرد که « امیدوارم قادر باشیم به زودی پیشرفت حاصل کنیم».

وی افزود: قطعا فکر می‌کنم فضا برای مذاکرات وجود دارد.

سخنان اشتون در حالی مطرح می‌شود که انتظار می‌رود وزیران 27 کشور عضو اتحادیه اروپا در نشست امروز خود دور جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران را تصویب کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش رویترز ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه انگلیس که برای شرکت در این نشست در لوکزامبورگ به سر می‌برد، گفت: ما فشار را تشدید خواهیم کرد و در صورتی که در ماه‌های آینده مذاکرات با موفقیت روبرو نشود به این کار ادامه خواهیم داد.

اشتون آخرین بار در ماه سپتامبر با سعید جلیلی در استانبول ملاقات کرد و مذاکراتی داشت که سخنگوی وی آنرا « مفید و سازنده» خواند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016