دوشنبه 1 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روح الله حسينيان :رييس جمهور از بازديد اوين صرفنظر کند

روح الله حسينيان بابيان اين‌که احمدی‌نژاد نبايد در شرايط کنونی برای بازديد از زندان اوين اصرار کند، صرف‌نظر کردن رييس جمهور از اين موضوع را خواستار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين عضو کميسيون اصل نود مجلس، در حاشيه مراسم هفتمين روز در گذشت آيت‌الله انواری در جمع خبرنگاران روح‌الله حسينيان درباره درخواست رييس جمهور برای بازديد از زندان اوين گفت: احمدی‌نژاد نبايد در شرايط کنونی به بازديد از اوين اصرار کند و به نظر هدفی سياسی پشت سر اين اصرار وجود دارد و با توجه به تاکيدات رهبر معظم انقلاب، رييس جمهور بايد از اين موضوع صرفنظر کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره بحث دولت وحدت ملی با بيان اين‌که وحدت ملی قطعا خواست همه ماست، اظهار کرد: هرچه کشور به سمت وحدت حرکت کند، منافع ملی آن تامين خواهد شد، اما کسانی که طرح دولت وحدت ملی را عنوان می‌کنند، صرفا به دنبال احيای چنين دولتی هستند که در جريان فتنه ۸۸ شکست خورد.

وی افزود: با توجه به موقعيت بين‌المللی کشورمان و اين‌که قدرت‌ها به دنبال وارد کردن ضربه به ايران هستند، هرچه بين قوا اختلاف ايجاد کنيم و مسوولان تظاهر به اختلاف کنند، دشمن احساس می‌کند که به پيروزی نزديک شده است و در نتيجه فشار را بيشتر می‌کند.

وی افزود: تجربه نشان داده هرگاه تشنجی بين سران قوا ايجاد شود، دشمنان يک موضع تازه عليه جمهوری اسلامی ايران لحاظ می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016