چهارشنبه 3 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری بين دانشجويان دانشگاه هنر تهران و ماموران حراست

کميته گزارشگران حقوق بشر - روز يکشنبه ۳۰ مهرماه حدود ساعت ۶ عصر بين تعدادی از دانشجويان دانشگاه هنر تهران و ماموران حراست درگيری شديدی ايجاد شد که به چند ساعت حبس دانشجويان در دفتر حراست انجاميد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اخبار موثق رسيده به کميته گزارشگران حقوق بشر اين درگيری در ابتدا به بهانه ی شرکت دانشجويان در فعاليت های ورزشی و خارج از وقت مقرر اتفاق افتاده، اما در خلال آن پس از تجمع و درگيری لفظی دانشجويان با ماموران حراست دانشگاه در اعتراض به اينکه يکی از دانشجويان را در حضور ساير دانشجويان و در مقابل درب ورودی بوفه هنرهای دانشگاه به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده بودند شکل گسترده تری به خود گرفت.

پس از آن تعدادی از دانشجويان به دفتر حراست دانشگاه منتقل می شوند و ضمن خاموش کردن چراغ ها برای جلو گيری از شناسايی خود، افراد فوق را مورد ضرب و شتم قرار می دهند سپس در را به روی آنها قفل کرده و از حراست کل می خواهند مامورانشان را برای انتقال اين دانشجويان به نقطه ای ديگر اعزام کنند.

دانشجويان فوق پس از آنکه به شکلی خشن توسط اتوموبيل به حراست کل منتقل شدند، تا پاسی از شب مورد بازجويی قرار گرفته و ادعا می کنند که در اداره حراست کل دانشگاه نيز مجددن مورد ضرب و شتم شديد قرار گرفته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016