دوشنبه 8 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مطهری: سوال از احمدی نژاد با ۸۳ امضا تقديم هيات رييسه شده است

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: روز گذشته طرح سوال از رييس‌جمهور با ۸۳ امضا به هيات رييسه مجلس شورای اسلامی تقديم شده است.

علی مطهری با حضور در غرفه خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) با اعلام اين مطلب اظهار کرد: با توجه به اين‌که روز گذشته اين طرح با ۸۳ امضا به هيات رييسه ارايه شده است، از ديروز بعدازظهر امضاها ديگر قابل پس گرفتن نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خاطرنشان کرد: بر همين اساس هيات رييسه موظف است در اولين جلسه‌ی علنی اين سوال را قرائت و به رييس‌جمهور ابلاغ کند.

مطهری درباره‌ی اين‌که باهنر بايد موضوع پس گرفتن امضاها و يا قانع شدن و نشدن نمايندگان را تاييد کند، گفت: اين‌گونه نيست. اين موضوع در اختيار امضاکننده‌ها است و آنها بايد بگويند که قانع شده‌اند يا خير، که تا عصر روز گذشته فرصت داشتند اعلام کنند که آيا از پاسخ‌های نماينده‌ی رييس‌جمهور در کميسيون برنامه و بودجه قانع شده‌اند يا خير.

نماينده مردم تهران افزود: اين در حالی است که تا روز گذشته ۸۳ امضا باقی بود؛ در حالی که تنها نياز به ۷۳ امضا داشتيم. بنابراين بر اساس قاعده اين سوال بايد به جريان بيفتد.

وی تصريح کرد: بر اساس مصوبه آيين‌نامه جديد بعد از يک هفته از جلسه‌ی کميسيون برنامه (پاسخ‌های نماينده رييس‌جمهور به نمايندگان) نمايندگان فرصت دارند که قانع شدن يا نشدن خود را اعلام کنند و اگر قانع شده‌اند امضاهايشان را پس بگيرند؛ در حالی که تا ديروز امضايی پس گرفته نشده و اين نشان می‌دهد که نمايندگان قانع نشده‌اند و ۸۳ امضا به قوت خود باقی است و در صحن علنی نيز امکان پس گرفتن وجود ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016