جمعه 12 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نقدی ۱۰ کیلو طلا جایزه می‌دهد!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت:‌ مورخین و محققین در فرصتی 10 ساله اگر که ثابت کنند که جنایتکارتر از آمریکا وجود دارد 10 کیلوگرم طلا جایزه خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که امروز با تجمع هزاران دانش‌آموز در مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، گفت: پیش از پیروزی انقلاب حضور آمریکا در کشورمان جز بدبختی، فقر و بیچارگی چیز دیگری نداشت و در آن ایام کشاورزی و صنعت ما از هم پاشیده شده بود اما با حضور مردم در صحنه با پشتوانه رهبری و ولایت پیروزی و عزت به جامعه برگشت.

وی با بیان اینکه سوال چرا لانه جاسوسی آمریکا را فتح کردیم را باید از تاریخ گرفت، گفت: این مکان همان جایی بود که آمریکایی‌ها از طریق ساواک شکنجه گری می‌کردند، اتفاقات مهمی در این مکان رخ داده بود و مرکز فعالیت‌های استکبار بود .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: لانه جاسوسی مرکز طراحی توطئه، کشتار و کودتا علیه ملت ایران بود و ما چگونه می توانستیم اجازه دهیم یک مرکز توطئه علیه ملت ما آزاد باشد و برای ملت ما تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد:‌ عاقلانه‌ترین کار در تسخیر لانه جاسوسی را دانشجویان انجام دادند و ملت ما مدیون بصیرت آنهاست.

سردار نقدی با بیان اینکه ما برای محققین و مورخینی که ثابت کنند جنایتکارتر از رژیم آمریکا وجود 10 کیلوگرم طلا هدیه می کنیم، گفت: این محققین و مورخین یک فرصت 10 ساله دارند تا با تحقیق و پژوهش این موضوع را ثابت کنند و ما مطمئنیم که نمی‌توانند این کار را انجام دهند چرا که ما هرچه قدر تحقیق کردیم نتوانستیم بفهمیم جنایتکارتر از آمریکا نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: از رسانه‌ها می خواهیم اسناد لانه جاسوسی را برای مردم ایران و دنیا منتشر کنند تا همه بفهمند در سفارتخانه‌های آمریکا در کشورها چه توطئه‌هایی برای علیه کشورها ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال برگشت به رابطه با ایران است و از سوی ایادی خود این موضوع را دنبال می‌کند و عده‌ای نیز در داخل به دنبال این موضوع هستند، اظهار داشت: برخی فکر می‌کنند با ارتباط با آمریکا تهدیدها علیه کشورمان رفع می‌شود. ما به این افراد می‌گوییم اگر آمریکا با پاکستان ارتباط ندارد که ما شاهد انفجارهای تروریستی و شلیک موشک از سوی هواپیماهای آمریکایی به برخی مناطق این کشور هستیم و یا در افغانستان نیز روزانه شاهد انفجارهای تروریستی هستیم.

وی تصریح کرد: مگر دولت مصدق علاقه نداشت با آمریکا ارتباط برقرار کند پس چرا در همین سفارتخانه علیه این دولت اقداماتی انجام شد؟

سردار نقدی در ادامه افزود: این یک توهم است. تصور کنیم ارتباط با آمریکا تهدیدها را مرتفع می‌کند بلکه خود آمریکا یک تهدید است.

وی با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند با ارتباط با آ‌مریکا وضع اقتصادی بهبود می‌یابد، گفت: مگر آمریکا در عراق حضور ندارد و مگر این کشور صادرات نفتش بیشتر از ایران نیست پس چرا این کشور در تابستان بیش از 4 یا 5 ساعت برق ندارد و کدام کشور است که با آمریکا ارتباط داشته و وضعیت اقتصادی‌اش خوب باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: کشورهایی که در مقابل آمریکا مقاومت می‌کردند و امروز با این کشور سازش کرده‌اند وضعیت اقتصادی‌شان به مراتب بدتر شده است و اینکه گفته می‌شود وضعیت اقتصادی با ارتباط با آمریکا بهتر خواهد شد یک دروغ و فریب بزرگ است چرا که سر برخی کشورها به خاطر این موضوع کلاه رفته است و از این اقدام خود پشیمان هستند.

وی گفت: در اروپا و آمریکا نیز مشکلات اقتصادی فراوانی وجود دارد و ‌آمریکا ورشکستگی و بدهی 16 هزار میلیاردی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار نقدی با بیان اینکه وقتی آمریکا در سال 58 د ر اوج قدرت خود بود در مقابل آنها ایستادیم، گفت: چطور امروز که آمریکا در تمام عرصه‌ها شکست خورده است با آنها ارتباط برقرار کنیم و امروز ترس ملت ها از ارتش پوشالی آمریکا ریخته است. اگر این کار را انجام دهیم دیگران به این اقدام ما می‌خندند و می‌گویند شما چطور با کسانی که به پیامبر شما توهین کرده‌اند مذاکره کرده و ارتباط دارید.

وی اظهار داشت: ما خیال تمام کسانی که به دنبال ارتباط با آمریکا هستند را راحت می‌کنیم و می‌گوییم حرف ما در موضوع رابطه با آمریکا همان حرف امام (ره) است که فرموده‌اند ما با آمریکا ارتباط برقرار نمی‌کنیم مگر اینکه آدم شود و دیگر از آن طرف دنیا دست درازی به خلیج فارس نکند و این حرف همه ملت ما و پاسخ همه کسانی است که می‌خواهند بدانند رابطه با آمریکا چه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بیان چند شرط برای ارتباط با آمریکا گفت: آمریکایی‌ها باید ثابت کنند که آدم شده‌اند و پایگاه‌های نظامی خود را در 50 کشور جهان جمع کنند و ناوگان‌های‌شان از خلیج فارس و مدیترانه جمع کرده و به سواحل خود ببرند.آمریکا باید سازمان سیا را منحل کند تا دیگر کودتایی علیه ملت‌ها شکل نگیرد. آمریکا باید رسماً اعلام کند از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت نخواهد کرد.

وی افزود: آمریکا همچنین باید زندان‌های خود را در گوانتانامو و گوشه و کنار جهان جمع کند و اگر این قدم‌ها را برداشت تازه می‌تواند لیاقت ارتباط با ملت فهیم ایران را پیدا کند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه آمریکا هرجا مقابل ملت ایران ایستاد و توطئه کرد ملت ما جدی تر و سربلند بیرون آمد گفت: آنها اگر به قدرت غیب و قدرت خدا اعتقادی ندارند می‌توانند تجربه‌های خودشان را در مواجهه با ملت ایران باور کنند.

وی اظهار داشت: ملت ما در وضعیت کنونی براساس اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب فرمودند مسیرش را ادامه خواهد داد و با این روش تحریم‌ها را دور زده و روزی خواهد آمد که آمریکا در مقابل ملت ایران زانو می‌زند و تسلیم می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: آمریکا به زودی شکست در مقابل تحریم‌ها را شاهد خواهد بود و امروز جواب همه توطئه‌های‌شان را در راهپیمایی مردم در 700 شهر کشور خواهند دید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016