یکشنبه 14 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یک سال حبس برای ابراز نگرانی از تقلب در انتخابات ۸۸

با گذشت بیش از سه سال از انتخابات مهندسی شده ریاست جمهوری، خبر از محاکمه یکی از کارشناسان ارشد سیاسی وزارت کشور می رسد.

به گزارش کلمه، چند روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری جمعی از کارکنان وزارت کشور با انتشارنامه ای سرگشاده نسبت به تغییر و دستکاری آرا مردم در ستاد انتخابات کشور هشدار دادند .

در این نامه که رونوشت آن به ریاست مجلس خبرگان رهبری ،ریاست مجلس شورای اسلامی ،ریاست قوه قضائیه ، ریاست کمیته صیانت ار آرا مردم ،مسئول بازرسی دفتر رهبری ،ریاست سازمان بازرسی کل کشور وکاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ارسال شده آمده بود: از سلامت انتخابات کنونی به دلایلی که شرح خواهیم داد ، احساس خطر می کنیم . اهداف و برنامه ریزی در ستاد انتخابات کشور ، به طور آشکار و متقنی به سمت صیانت و سلامت از آراء مردم در انتخابات ۲۲ خرداد ۸۸ پیش نمی رود ، این موضوع نیز در برگزاری انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۴ اسفند ۸۶ به نحوی شاهد آن یوده ایم ، اما از بیم و هراس آینده شغلی خود دم فرو بستیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اینک سید محمود علیزاده طباطبایی از محاکمه یک کارشناس ارشد سیاسی در وزارت کشور به اتهام القای تقلب در انتخابات ۸۸ خبر داد.

به گزارش ایسنا، این وکیل دادگستری در مورد این متهم اضافه کرد که وی با هویت «صبوری»، به دلیل نامه‌ای که به مسئولان نوشته بود و احساس نگرانی خود را در این نامه بیان کرده بود، متهم به فعالیت تبلیغی علیه نظام شده که در این راستا به یک سال حبس محکوم شده‌ است.

وی همچنین از محکومیت گودرزی – فعال سیاسی – به ۸ سال حبس و تایید این حکم در دادگاه تجدیدنظر خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016