چهارشنبه 24 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"اشتباه چاپی" گزارش کميسيون مجلس از مرگ ستار بهشتی

منتخب کميسيون امنيت ملی برای پيگيری پرونده ستار بهشتی گفت: اين متهم در تاريخ ۹ آبان ماه در رباط کريم دستگير شده و در تاريخ ۱۱ همان ماه به پليس فتا تحويل داده شده و در تاريخ ۱۳ آبان فوت کرده است.

مهدی دواتگر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص اشتباه امروز کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی در اعلام تاريخ بازداشت و فوت ستار بهشتی گفت: بر اساس اطلاعات موجود ستار بهشتی در تاريخ ۹ آبان ماه در شهرستان رباط کريم دستگير شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منتخب کميسيون امنيت ملی برای پيگيری پرونده فوت وبلاگ نويس گفت: در تاريخ دهم آبان به دادسرای فرهنگ و رسانه دادسرای تهران فرستاده شده و بعد از ظهر همان روز تحويل زندان اوين داده شده است.

نماينده مردم مراغه در مجلس گفت: ستار بهشتی صبح روز ۱۱ آبان ماه تحويل پليس فتا شده تا بازجويی های وی کامل شود و در تاريخ ۱۳ آبان ماه فوت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، يکی از اعضای کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی در خصوص علت اشتباه اين کميسيون در اعلام تاريخ بازداشت و فوت وبلاگ نويس گفت: اشتباه چاپی علت قرائت اين گزارش بوده و کميسيون امنيت ملی در حال تنظيم اصلاحيه ای برای ارسال به رسانه هاست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016