جمعه 26 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی ۴۸۰ زندانی ایرانی از زندان‌های امارات در دوسال و نیم اخیر

سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات گفت: در سال 89 در کشور امارات 210 زندانی ایرانی آزاد، در سال 90 نزدیک به 170 و در 6 ماهه اول سال 91 حدود 100 زندانی ایرانی از زندان های امارات آزاد شده اند.

محمدرضا فیاض، سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در ادامه برگزاری هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک کنسولی میان امارات و ایران که یک ماه گذشته برگزار شد، طرف های ایرانی و اماراتی تأکید داشتند که توافق های گذشته به خوبی ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به نیمی از توافق های سال گذشته عملیاتی شده است، اظهار داشت: امیدواریم تصمیمات جدید نیز در مدت یک سال به پایان برسد.

فیاض با بیان اینکه یکی از مصوبات سال گذشته و امسال رسیدگی و پیگیری وضعیت زندانیان است، تصریح کرد: در سال 89 در امارات 210 زندانی ایرانی آزاد ، در سال 90 نزدیک به 170 و در 6 ماهه اول سال 91 حدود 100 زندانی ایرانی از زندان های امارات آزاد شده اند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات تأکید کرد: آزاد کردن زندانی ها با همکاری و انعطاف طرف اماراتی و هماهنگی های خوب قوه قضاییه و نیروی انتظامی و همکاری بسیار خوب مردم صورت گرفته، به طوری که آمار زندانی ها پس از این آزادی ها به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرده است و در آینده نزدیک به حداقل می رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی خطاب به ایرانیانی که قصد سفر به امارات را دارند، گفت: در خواست و توصیه ما به هموطنانی که قصد تردد به امارات را دارند این است که از داشتن اوراق هویتی درست مطمئن باشند ، چراکه بخشی از کسانی که گرفتار می شوند به دلیل ناهماهنگی در داشتن روادید و گذرنامه است.

فیاض همچنین تأکید کرد: مسافران همچنین توجه داشته باشند که از به همراه داشتن هر گونه دارو یا موادی که دارای ترکیبات مواد مخدر باشد، خوددادری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016