یکشنبه 28 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیشنهاد ترکیه برای تشکل نیروی حافظ صلح در سوریه با همکاری ایران، ترکیه، مصر و پاکستان

تهران - رییس حزب سعادت ترکیه پیشنهاد کرد که جمهوری اسلامی ایران به همراه ترکیه ، مصر و پاکستان نیروی مشترکی با عنوان نیروی حافظ صلح در سوریه ایجاد کنند.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ، ˈ مصطفی کمالاک ˈ در نشست یک روزه گفت و گوی ملی سوریه در تهران در سخنانی، افزود: درگیری ها در سوریه باید متوقف شود و ایجاد آتش بس در این کشور در شرایط کنونی امری ضروری است.

وی با تاکید بر این که نباید به نیروهای نظامی غرب اجازه اقدام به مداخله نظامی در سوریه داده شود، اظهارداشت: شاهد بودیم که هرجا که غربی ها وارد شده اند، جنگ و خونریزی به راه افتاده است.

کمالاک ادامه داد: مسلمانان باید مشکلات فیمابین خود را خودشان حل کنند، بویژه در شرایط کنونی که دشمنان مشترک مسلمانان بیشترین سود را از اختلافات میان آنها می برند.

وی با بیان این که 60 کشور مسلمان در جهان وجود دارد و هر یک از آنها از یک ارتش مستقل برخوردار است، گفت: متاسفانه هیچ کدام از این ارتش ها نمی توانند به تنهایی با غرب مقابله کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رییس حزب سعادت ترکیه اظهارداشت: بارها شاهد بوده ایم که ارتش های مسلمان به جای اتحاد در برابر دشمنان مشترک برای تهدید یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند و سود ناشی از این تهدیدهای داخلی میان مسلمانان عاید کارخانجات اسلحه سازی غرب می شود.

نشست یک روزه گفت و گوی ملی سوریه با حضور تعداد قابل توجهی از مسوولان و نمایندگان گروه های مختلف سوریه، جمعی از دیپلمات ها و کارشناسان از کشورهای مختلف جهان و تعدادی سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران امروز یکشنبه در هتل استقلال تهران آغاز بکار کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016