یکشنبه 28 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهار نظر مسکو درباره امتناع ایران از برقراری خط قرمز ارتباطی با آمریکا

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که مساله امتناع ایران از قبول پیشنهادات آمریکا در خصوص ایجاد خط قرمز ارتباطی میان دو کشور منحصرا در حیطه صلاحیت تهران قرار دارد و شایسته نیست این مساله به مذاکرات در چارچوب گروه "1+5" و ایران مرتبط شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری نووستی با اعلام این خبر به نقل از اداره اطلاع رسانی و مطبوعات وزارت امور خارجه روسیه گزارش داد: حق گرفتن چنین تصمیماتی منحصرا در حیطه صلاحیت مقامات کشورهای مشخص و در این مورد (در حیطه صلاحیت) ایران و آمریکا قرار دارد.

وزارت امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که مرتبط کردن مساله برقراری خط قرمز ارتباطی میان فرماندهان نیروهای مسلح دو کشور و مذاکرات با ایران در چارچوب گروه 1+5 "تا حدی ساختگی به نظر می رسد".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر این گزارش، وزارت دفاع آمریکا در سال 2011 اعلام کرد که قصد دارد خط قرمز ارتباطی میان فرماندهان نیروهای مسلح این کشور و ایران ایجاد کند تا امکان جلوگیری از رویارویی‌های نامطلوب در خلیج فارس فراهم شود اما مقامات جمهوری اسلامی این پیشنهاد را رد کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016