پنجشنبه 2 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هما پروازهای خارجی خود را تا ۹۰ درصد گران کرد

شرکت هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران (هما) نرخ بليت پروازهای خارجی خود را تا ۹۰ درصد افزايش داد.

به گزارش خبرنگار راه خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پس از افزايش ۱۰۵ درصدی نرخ بليت پروازهای بين المللی شرکت‌های هواپيمايی خارجی، شرکت‌های ايرانی نيز در صدد افزايش نرخ بليت پروازهای خارجی خود برآمدند.

به اين ترتيب شرکت‌های هما و آسمان در ابتدا با افزايش قيمت بليت تعداد محدودی از مسيرهای پروازی خارجی، بازاريابی کرده و به آرامی افزايش نرخ تمام مسيرها را آغاز کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس آنچه به آژانس‌های هواپيمايی ابلاغ شده است، نرخ بليت پروازهای خارجی هما از امروز با افزايشی ۶۰ تا ۹۰ درصدی ثبت شده است.

هما ارزان ترين کلاس پروازی خود را در مسيرهای مختلف با افزايشی بين ۶۰ تا ۹۰ درصدی ثبت و برای فروش از صبح امروز به آژانس‌های هواپيمايی ابلاغ کرده است.

بر مبنای ابلاغيه جديد هما، نرخ بليت تهران – پاريس – تهران که پيش از اين ۸۲۰ هزارتومان فروخته می‌شد با افزايشی ۷۰ درصدی به يک ميليون و ۴۱۹ هزار تومان رسيده است.

نرخ بليت پرواز رفت و برگشت تهران – لندن نيز افزايشی ۸۵ درصدی داشته است. به طوری که بليت ۹۰۰ هزار تومانی اين مسير از صبح امروز در ارزان ترين کلاس يک ميليون و ۷۵۷ هزار تومان فروخته می‌شود.

نرخ بليت دو طرفه تهران – هامبورگ نيز از ۷۸۰ هزار تومان به يک ميليون و ۴۲۰ هزار تومان افزايش يافته که رشدی ۸۰ درصدی نشان می‌دهد.

نرخ بليت پرواز تهران – کوالالامپور – تهران نيز بر اساس افزايش نرخ بليت‌های هما از ۸۵۰ هزار تومان با ۶۰ درصد افزايش به يک ميليون و ۳۴۰ هزار تومان افزايش يافته است، البته بنا به گفته مسئولان فروش آژانس‌های هواپيمايی به دليل پر بودن ارزان ترين کلاس اين پرواز، مردم مجبور به تهيه بليت رفت و برگشت تهران – کوالالامپور با نرخ حداقل يک ميليون و ۷۰۰ هزار تومان هستند.

بليت تهران – دبی – تهران نيز ۶۰ درصد افزايش داشته است به طوری که از ۳۸۰ هزار تومان به ۶۱۰ هزار تومان و بالاتر فروخته می‌شود.

تهران – ميلان – تهران ديگر مسير پروازی بين المللی هما است که با ۷۰ درصد افزايش در ارزان ترين کلاس به فروش می‌رسد. به اين ترتيب از صبح امروز بليت اين مسير يک ميليون و ۲۷۵ هزار تومان است در حالی که در گذشته ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

يکی از دلايل افزايش نرخ بليت هواپيما در مسيرهای بين المللی از سوی ايرلاين های ايرانی افزايش هزار تومانی نرخ سوخت اين پروازهاست که از ابتدای آذرماه – روز گذشته – اين افزايش اعمال شده و سوخت شرکت‌ها با مبلغ جديد ۲۲۰۰ تومان محاسبه می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016