جمعه 3 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایران انفجارهای تروریستی در پاکستان را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران انفجارهای تروریستی در پاکستان از جمله در شهرهای راولپندی و کراچی که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از عزاداران حسینی شد را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین مهمانپرست با ابراز نگرانی از کشتار هدفمند شیعیان طی هفته‌های گذشته در نقاط مختلف پاکستان، این اقدامات را سازمان یافته و با هدف ایجاد و تعمیق اختلافات مذهبی در این کشور دانست.
وی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان کشته شدگان و مجروحان حوادث اخیر، اظهارامیدواری کرد که عاملان این جنایات در اسرع وقت توسط مسئولان قضایی پاکستان شناسایی و دستگیر شده و مورد محاکمه قرار گیرند.

به گزارش مهر، چهارشنبه شب بر اثر وقوع یک عملیات انتحاری در مسیر کاروان عزاداران سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین"ع" در شهر راولپندی پاکستان 76 تن شهید ومجروح شدند.

بنا بر این گزارش رسانه های پاکستانی از کشته و زخمی شدن 129 نفر در شش عملیات تروریستی طی 24 ساعت گذشته در بخشهای مختلف این کشور خبر دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



گفته می شود که از ابتدای ماه محرم تاکنون عاملان انتحاری عملیات گسترده ای را در شهرهای کراچی، کویته، لاهور و راولپندی انجام دادند و دو انفجار نیز در نزدیکی یک هیئت عزاداری در شهر کراچی روی داده که بر اثر آن شماری کشته و زخمی شدند.

در پی انفجار در راولپندی "احسان الله احسان" سخنگوی گروه تحریک طالبان پاکستان در گفتگو با رسانه ها از مکانی نامشخص مسئولیت حمله به هئیت های عزاداری در راولپندی و کراچی را برعهده گرفت اما از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016