جمعه 3 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نشست دو جانبه روسای جمهوری ایران و پاکستان برگزار شد

اسلام آباد- روسای جمهوری ایران و پاکستان، پنجشنبه شب نشست دوجانبه ای را در محل اقامت ˈآصف علی زرداریˈ رییس جمهوری پاکستان در اسلام آباد برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمود احمدی نژادˈ رییس جمهوری ایران پس از پایان نشست با رسانه های پاکستانی، دیدار دو جانبه و اختصاصی خود را با ˈآصف علی زرداریˈ رییس جمهوری پاکستان آغاز کرد.

احمدی نژاد امروز پس از پایان نشست سران کشورهای اسلامی در حال توسعه (دی هشت) با حضور در محل اقامت رییس جمهوری پاکستان، گفت و گوی خصوصی خود با همتای پاکستانی اش را آغاز کرد.

رییس جمهوری ایران پس از این گفت وگو با شرکت در ضیافت شام زرداری، قرار است راهی فرودگاه نورخان ( چکلاله ) اسلام آباد شده و پایتخت پاکستان را پس از دو روز اقامت به سوی تهران ترک کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همین حال ˈعلی اکبر صالحیˈ وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به سووال خبرنگار ایرنا در حاشیه کنفرانس خبری رییس جمهوری با رسانه های پاکستانی درباره نشست پنج جانبه در حاشیه اجلاس سران به منظور همفکری برای برون رفت سوریه از این وضعیت، گفت: پیش از این قرار بود که سه کشور ایران ، ترکیه و مصر در این باره بحث کنند که با همراهی کشور میزبان (پاکستان) و اندونزی در این نشست، مسائل بسیار خوبی مورد بحث قرار گرفت.

صالحی افزود: در این نشست که با شرکت مسوولان پنج کشور بزرگ و مسلمان به نمایندگی بیش از نیمی از مسلمانان جهان برپا شد، درباره راهکارهای برون رفت سوریه از وضعیت کنونی با توجه به خواسته مردم این کشور و بدون حضور نیروهای خارجی تاکید شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016