یکشنبه 5 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وخامت حال محمد سيف زاده در زندان اوين

کلمه - خونريزی کليه محمد سيف زاده از اعضای موسس کانون مدافعان حقوق بشر که پس از عمل جراحی هموروئيد در بيمارستان طالقانی تهران آغاز شده بود، چند روزی است تشديد شده است.

به گزارش خبرنگار کلمه، اين زندانی سياسی يک ماه قبل برای عمل جراحی به بيمارستان طالقانی تهران منتقل شد و به رغم تلاش پزشکان و کادر پزشکی اين بيمارستان، فشارهای پاسياران و نگهبانان اين بيمارستان و جلوگيری از ملاقات خانواده باعث اصرار اين بيمار مبنی بر بازگشت به زندان شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از سوی ديگر خونريزی از مجاری ادرار که پس از عمل جراحی ايجاد شده بود، به دليل نداشتن بخش اورولوژی به بعد موکول شد.

قرار بود روز سه شنبه اين زندانی بيمار برای معاينه پس از عمل جراحی به بيمارستان طالقانی اعزام شود ولی ماموران و مسولان اوين از اعزام وی در هفته گذشته خودداری کردند.

ابوالقاسم صلواتی قاضی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به تازگی دستور داده است کسانی که از شرکت در جلسات دادگاه امتناع می کنند از حقوق زندانيان از جمله خدامات پزشکی محروم شوند و به همين علت چند تن از دراويش گنابادی دانشجو، مرادی و انتصاری قرار است به زندان بازگردانده شوند.

محمد سيف زاده، ابوالفضل قديانی، علی معزی و دراويش گنابادی به دليل عدم رعايت آيين دادرسی کيفری در دادگاه های انقلاب و از جمله عدم حضور هيات منصفه در جرايم سياسی، جلسات اين دادگاه را تحريم کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016