چهارشنبه 8 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انفجار کارخانه رنگ در شهريار دو کشته و چهار زخمی بر جای گذاشت

ايسنا ـ مدير روابط عمومی سازمان امداد و نجات از مجروحيت چهار تن براثر انفجار در کارخانه رنگ‌ در انديشه شهريار خبر داد.

حسين درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينکه ساعتی پيش وقوع انفجاری در منطقه انديشه در شهريار به امدادگران اين سازمان گزارش شد، گفت: امدادگران با حضور در صحنه حادثه دريافتند که يک کارخانه رنگ‌ پس از انفجار دچار حريق شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه با توجه به وسعت زياد تخريب و آوار زياد تيم‌های سگ‌های زنده‌ياب به محل حادثه اعزام شدند، گفت: دو تيم از سگ‌های زنده‌ياب، دستگاه‌های زنده‌ياب و دو تيم از امدادگران اين سازمان برای پوشش امدادی و همچنين محبوس‌شدگان به زيرآوار اعزام شدند.

درخشان با اشاره به وسعت زياد تخريب اين کارخانه رنگ‌ گفت: تاکنون براساس گزارش‌های اعلامی، چهار تن دچار مجروحيت شدند.

مرگ دو تن در انفجار در کارخانه رنگ

همچنين سرهنگ افضل گلزاری، جانشين فرمانده انتظامی غرب استان تهران، دراين‌باره به ايسنا گفت: بر اساس آخرين گزارش‌های دريافتی دو تن در جريان اين حادثه مجروح شده‌اند.

وی با بيان اينکه عوامل انتظامی، آتش‌نشانی و ساير عوامل امدادی در محل مستقر هستند گفت: اين محل يک انبار نگهداری از مواد سازنده رنگ است که در يک باغ قرار گرفته است.

به گفته جانشين فرمانده انتظامی غرب استان تهران عمليات اطفای حريق توسط آتش‌نشانان همچنان ادامه دارد و با توجه به اين که آتش‌سوزی سبب تخريب ديوارهای از اين مکان شده است احتمال افزايش مجروحان يا قربانيان وجود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016